W piątek od wczesnych godzin porannych zawodnicy walczą na trasie kolejnej rundy Mistrzostw Świata.

Wcześniej rywalizowano na odcinku testowym. Najlepsze wyniki uzyskali: Petter Solberg (Subaru) - 2.24,4; Chris Atkinson (Subaru) - 2.25,5; Dani Sordo (Citroën) - 2.25,6; Sébastien Loeb (Citroën) - 2.27,2; Marcus Grönholm (Ford) - 2.27,4; Manfred Stohl (Citroën) 2.27,9; FedericoVillagra (Ford) - 2.27,9; Henning Solberg (Ford) - 2.28,0; Mikko Hirvonen (Ford) - 2.28,6; Jari - Matti Latvala (Ford) - 2.28,8; Xavier Pons (Subaru) - 2.29,3 oraz Matthew Wilson (Ford) - 2.29,5 min.

Rywalizacja zapowiada się atrakcyjnie. Oczywiście w głównej roli wystąpią Marcus Grönholm i Timo Rautiainen (Ford Focus RS WRC 07) oraz Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën C4 WRC). Pierwsi wspierani przez Mikko Hirvonena i Jarmo Lehtinena (Ford Focus RS WRC 07), drudzy przez Daniela Sordo i Marca Martiego (Citroën C4 WRC).

Jak się potoczyła rywalizacja podczas pierwszego etapu - o tym poniżej!

Ciekawostki

* Wpisany do kalendarza WRC w 2004 r., Rajd Japonii odbywa się w ramach Mistrzostw Świata po raz czwarty.

* Rajd rozegrany zostanie ponownie na wyspie Hokkaido, wysuniętej najbardziej na północ z czterech dużych wysp Japonii. Wszystkie obiekty rajdu znajdują się w miejscowości Obihiro, stolicy regionu rolniczego Tokachi. Park serwisowy rozstawi się na Placu Publicznym Kita Aikoku, usytuowanym o ok. 6 km na południe od miasta. Główne biuro prasowe ulokowano w Tokachi Plaza; dodatkową salę mediów przewidziano przy parku serwisowym.

* Różnica czasu między Japonią (należącą do strefy czasowej GMT+9) a Polską wynosi 7 godzin. Kiedy w Warszawie jest 12:00, w Obihiro zegar wskazuje 19:00. Miejscową walutą jest jen. 1000 JPY = 6 Euro.

* Łączna długość trasy edycji 2007 wynosi 1575,79 km, w tym 27 odcinków specjalnych (11 różnych) dających łączny dystans jazdy na czas 350,19 km.

* Rajd Japonii tworzy parę z rozegranym już Rajdem Nowej Zelandii, co oznacza obowiązek wykorzystania w obu rajdach tych samych silników i podwozi (zaplombowanych po rundzie nowozelandzkiej). Ponadto, te same silniki (ale nie podwozia) będą musiały wystarczyć na Rajd Wielkiej Brytanii. System łączący niektóre rundy w pary narzuca także ograniczenia w zakresie przednich i tylnych ram pomocniczych oraz przekładni kierowniczych: na Nową Zelandię i Japonię każdemu zespołowi przysługują 4 egzemplarze każdego z tych podzespołów (po jednym w każdym samochodzie i dwa zamienne, nie przyporządkowane do konkretnego samochodu, czyli do wykorzystania zależnie od potrzeb).

* Do wykorzystania w rajdach Nowej Zelandii i Japonii zaplombowano także po dwa zespoły skrzynia biegów – mechanizmy różnicowe na każdy samochód.

* Opony: Limit dla każdej załogi wynosi 60 opon, z których w rajdzie wraz z odcinkiem testowym wykorzystać wolno 35 szt. Listy kodów paskowych i rzeźb bieżnika zostały przekazane już 13 września.

* Przejazdy zapoznawcze odbyły się we wtorek - odcinki specjalne 12/16, 13/17, 14/18, 4/8/11/15, 1/5, 3/7, i 2/6) oraz w środę - OS 22/25, 23/26, 21/24 i superoes). Każda załoga miała prawo przejechać trasę każdego odcinka dwukrotnie, w kolejności i porze ściśle wyznaczonych przez organizatorów.

* Etap 1: piątek 26 października : 571,58 km, w tym 106,18 km z pomiarem czasu (10 oesów, w tym 5 różnych): OS1: Pawse Kamuy Reverse 1 (9,03 km); OS2: Cup Kamuy 1 (13,95 km); OS3: Kimun Kamuy 1 (26,03 km); OS4: Rikubetsu 1 (2,73 km); OS5: Pawse Kamuy Reverse 2; OS6: Cup Kamuy 2; OS7: Kimun Kamuy 2; OS8: Rikubetsu 2. Komasacja (17:19/15 min.); OS9: Obihiro 1 (1,35 km); OS10: Obihiro 2. Ostatni samochód w parc fermé o 22:32.

* Etap 2: sobota 27 października : 616,46 km, w tym 146,68 km jazdy na czas (10 oesów, w tym 6 różnych): OS11: Rikubetsu 3; OS12: Puray 1 (34,96 km); OS13: Niueo 1 (20,75 km); OS14: Sipirkakim (22,43 km); OS15: Rikubetsu 4; OS16: Puray 2; OS17: Niueo 2; OS18: Sipirkakim Short (4,67 km); OS19: Obihiro 3; OS20: Obihiro 4. Ostatni samochód w parc fermé o 22:45.

* Etap 3: niedziela 28 października: 387,75 km, w tym 97,33 km jazdy na czas (7 oesów, w tym 4 różne): OS21: Rera Kamuy 1 (8,76 km); OS22: Panke Nikorpet 1 (17,04 km); OS23: Penke 1 (22,19 km); OS24: Rera Kamuy 2; OS25: Panke Nikorpet 2; OS26: Penke 2; OS27: Obihiro 5. Meta i podium o godz. 15:00.

* rasy rajdu obejmują niewiele nowych fragmentów. Odcinki specjalne Cup Kamuy i Kimun Kamuy nie były wykorzystywane od roku 2004. Oesu 1/5 od roku 2004 nie przejeżdżano w tym kierunku. Odcinki Rikubetsu, Puray, Niueo, Sipirkakim, Panke Nikorpet oraz Penke są identyczne jak rok temu. Superoes w każdej edycji wytyczony jest wokół parku serwisowego, ale został nieco zmodyfikowany w stosunku do ubiegłego roku. Rajd odbywa się o półtora miesiąca później niż w 2006 roku.

Zaczynamy naszą relację.

Pierwszy odcinek specjalny (9,3 kilometra)

Prawie zimowe warunki towarzyszyły porannemu OS-owi: temperatura wynosiła poniżej zesra stopni, a nawierzchnia była oblodzona. Dodatkowym utrudnieniem była mgła.

Pierwszymi liderami zostali Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (Ford Focus WRC 06). Wyprzedzili oni Sébastiena Loeba i Daniela Elenę (Citroën C4 WRC) oraz Chrisa Atkinsona i Glenna Macnealla (Subaru Impreza WRC). Różnice na mecie były minimalne.

W PCWRC liderami zostali Patrik Flodin i Maria Andersson (Subaru Impreza STi). Jadący też Subaru Leszek Kuzaj z nowym pilotem - Craigiem Parrym zajęli dziewiąte miejsce ze stratą 6,7 sekundy.

Wyniki [pierwszej próby: Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (Ford Focus WRC 06), Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën C4 WRC - strata 0,4 sek.), Chris Atkinson i Glenn Macneall (Subaru Impreza WRC - 0,6 sek.),Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (Ford Focus RS WRC 07 - 1,3 sek.), Marcus Grönholm i Timo Rautiainen (Ford Focus RS WRC 07 - 1,9 sek.), Petter Solberg i Philip Mills (Subaru Impreza WRC - 2,8 sek.), Daniel Sordo i Marc Marti (Citroën C4 WRC - 6,4 sek.), Manfred Stohl i Ilka Minor (Citroën Xsara WRC - 7,2 sek.), Xavier Pons i Xavier Amigo (Subaru Impreza WRC 2006 - 7,3 sek.), Henning Solberg i Cato Menkerud (Ford Focus RS WRC 06 - 7,4 sek.).

Drugi odcinek specjalny (13,95 kilometra)

Marcus Grönholm, mimo, że otwiera trasę, uzyskał najlepszy czas. Fin wyprzedził lidera, Jari - Matti Latvalę oraz kolegę z zespołu Mikko Hirvonena.

Sébastien Loeb był ósmy i stracił 12,6 sekundy.

Sporą stratę odnotował też Chris Atkinson.

W PCWRC znów najszybszy był Patrik Flodin. Leszek Kuzaj uzyskał dziesiąty czas )strata 22,6 sek.). Po dwóch odcinkach Patrik wyprzedza Fumio Nutaharę i Daniela Barritta (Mitsubishi Lancer Evo IX) o 5,7 sekundy. Dziesiąty Leszek Kuzaj traci 29,3 sekundy.

Wyniki próby: Marcus Grönholm, Jari - Matti Latvala (0,3 sek.), Mikko Hirvonen (4,0 sek.), Henning Solberg (9,1 sek.), Dania Sordo (10,0 sek.), Manfred Stohl (11,2 sek.), Petter Solberg (12,1 sek.), Sébastien Loeb (12,6 sek.), Matthew Wilson i Michael Orr (Ford Focus RS WRC 06 - 25,8 sek.), Xavier Pons (26,2 sek.).

Klasyfikacja po dwóch odcinkach specjalnych: 1. Jari - Matti Latvala; 2. Marcus Grönholm (1,6 sek.); 3. Mikko Hirvonen (5,0 sek.); 4. Sébastien Loeb (12,7 sek.); 5. Petter Solberg (14,6 sek.); 6. Daniel Sordo (16,1 sek.); 7. Henning Solberg (16,2 sek.); 8. Manfred Stohl (18,1 sek.); 9. Xavier Pons (33,2 sek.); 10. Matthew Wilson (34,1 sek.).

Trzeci odcinek specjalny (26,3 kilometra)

Wydawało się, że różnice na próbie będą duże. Rzeczywiści odstępy były, ale nie aż takie, jak przypuszczano.

Odcinek wygrał Sébastien Loeb, ale nowym liderem został Marcus Grönholm. Francuz odrobił jednak sporo strat.

W klasyfikacji miejscami zamienili sie bracia Henning i Petter Solbergowie.

W PCWRC po raz trzeci zwyciężył Patrik Flodin, ale wyraźnie przyspieszyli Toshihiro Arai i Tony Sircombe w Subaru Imprezie WRX STi, którzy awansowali na drugie miejsce, przed Fumio Nutaharę.

Leszek Kuzaj był siódmy (24,5 sek.) i odnotował awans na ósme miejsce w klasyfikacji po próbie (53,8 sek.).

Wyniki: Sébastien Loeb, Marcus Grönholm (4,4 sek.), Jari - Matti Latvala (7,0 sek.), Mikko Hirvonen (7,4 sek.), Henning Solberg (12,9 sek.), Dani Sordo (18,4 sek.), Petter Solberg (19,9 sek.), Chris Atkinson (27,1 sek.), Manfred Stohl (31,7 sek.), Xavier Pons (42,7 sek.).

Klasyfikacja po trzech odcinkach specjalnych: 1. Marcus Grönholm; 2. Jari - Matti Latvala (1,0 sek.) 3. Mikko Hirvonen (6,4 sek.); 4. Sébastien Loeb (6,7 sek.); 5. Henning Solberg (23,1 sek.); 6. Daniel Sordo (28,5 sek.); 7. Petter Solberg (28,5 sek.); 8. Manfred Stohl (43,8 sek.); 9. Chris Atkinson (1.01,4 min.); 10. Xavier Pons (1.09,9 min.).

Czwarty odcinek specjalny (2,37 kilometra)

Próba pomyślana o kibicach być może zadecyduje o tytule Mistrza Świata!

Marcus Grönholm i Timo Rautiainen niespodziewanie wypadli z trasy - Ford Focus wylądował na drzewie. Finowie osiągnęli metę odcinka ze stratą ponad jednej minuty. Dojechali też do serwisu. Ale decyzję, czy będą mogli kontynuować rajd podejmą sędziowie - w samochodzie bowiem uszkodzeniu uległa klatka bezpieczeństwa. Jeśli zagraża to w jakimkolwiek stopniu zawodnikom - Finowie pozostaną w parku...

W klasyfikacji nie zaszły ponadto żadne zmiany, róznice na pokazowej próbie były minimalne.

W PCWRC najszybszy był Toshihiro Arai. Leszek Kuzaj dojechał na szóstym miejscu (4,4 sek.). W klasyfikacji Polak nadal jest ósmy (52,5 sek.), a prowadzi Patrik Flodin przed Toshihiro Araiem (6,3 sek.).

Wyniki: Dani Sordo, Mikko Hirvonen (0,4 sek.), Petter Solberg (0,5 sek.), Henning Solberg (0,7 sek.), Jari - Matti Latvala (0,8 sek.), Sébastien Loeb (1,2 sek.), Chris Atkinson (1,4 sek.), Manfred Stohl (2,3 sek.), Federico Villagra i Jorge Perez Companc (Ford Focus RS WRC 06 - 3,5 sek.), Luis Perez Companc i Jose Maria Volta (Ford Focus RS WRC 06 - 3,6 sek.)... Marcus Grönholm (1.00,1 min.).

Klasyfikacja po czterech odcinkach specjalnych: 1. Jari - Matti Latvala; 2. Mikko Hirvonen (5,0 sek.); 3. Sébastien Loeb (6,1 sek.); 4. Henning Solberg (22,0 sek.); 5. Daniel Sordo (26,7 sek.); 6. Petter Solberg (27,2 sek.); 7. Manfred Stohl (44,3 sek.); 8. Marcus Grönholm (58,3 sek.); 9. Chris Atkinson (1.01,0 min.); 10. Xavier Pons (1.18,7 min.).

Obecnie załogi zjechały do Parku Serwisowego.

Piaty odcinek specjalny (9,03 kilometra)

Zaniepokojeni kibice nie doczekali się na trasie Marcusa Grönholma. Obawy dotyczące uszkodzeń w samochodzie okazały się niestety uzasadnione - Fin pozostał w serwisie...

Tymczasem nie zwalania tempa Jari - Matti Latvala. Sébastien Loeb awansował na trzecie miejsce za Mikko Hirvonena.

Doskonale spisuje się Dani Sorod, który wyprzedził Henninga Solberga.

Do dziesiątki awansował Luis Perez Companc.

W PCWRC zwycięzyli Juho Hanninen i Mikko Markkula w Mitsunioshi Lancerze Evo IX. Leszek Kuzaj zajął jedenaste miejsce (12,4 sek.), ale awansował na siódmą pozycję (1.00,6 min.). Do Latvali traci 3.36,10 minuty.

W klasie prowadzi nadal Patrik Flodin przed Toshihiro Araiem (5,9 sek.).

Wyniki: Jari - Matti Latvala, Mikko Hirvonen (1,2 sek.), Sébastien Loeb (1,3 sek.), Chris Atkinson (2,4 sek.), Dani Sordo (3,1 sek.), Manfred Stohl (3,6 sek.), Xavier Pons (4,8 sek.), Matthew Wilson (5,9 sek.), Luis Perez Companc (6,5 sek.), Henning Solberg (9,7 sek.).

Klasyfikacja po pięciu odcinkach specjalnych: 1. Jari - Matti Latvala; 2. Mikko Hirvonen (6,2 sek.); 3. Sébastien Loeb (7,4 sek.); 4. Daniel Sordo (29,8 sek.); 5 Henning Solberg (31,7 sek.); 6. Petter Solberg (37,6 sek.); 7. Manfred Stohl (47,9 sek.); 8. Chris Atkinson (1.03,4 min.); 9. Xavier Pons (1.15,8 min.); 10. Luis Perez Companc (1.25,2 min.).

Szósty odcinek specjalny (13,95 kilometra)

Petter Solberg z powodu problemów technicznych w Subaru stanął na odcinku.

Wycofał się także drugi kierowca Subaru - Chris Atkinson, który dachował.

Nowym liderem został Mikko Hirvonen. Jarri - Matti Latvala stracił sporo sekund, ale zachował druga pozycję. Sébastien Loeb jest nadal trzeci.

W PCWRC zmiana lidera. Patrik Flodin stracił 11.5,7 minuty. Wygrał Juho Hanninen o 2,1 sekundy przed Toshihiro Araiem. Leszek Kuzaj był ósmy (28,4 sek.).

W klasyfikacji prowadzi Toshihiro Arai, drugi jest Fumio Nutahara. Leszek Kuzaj spadł na ósme miejsce (1.21,0 min.).

Wyniki: Mikko Hirvonen, Sébastien Loeb (2,9 sek.), Jari - Matti Latvala (7,6 sek.), Henning Solberg (8,1 sek.), Dani Sordo (8,6 sek.), Manfred Stohl (17,0 sek.), Xavier Pons (20,3 sek.), Luis Perez Companc (21,5 sek.), Matthew Wilson (26,6 sek.), Federico Villagra (32,8 sek.).

Klasyfikacja po sześciu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen; 2. Jari - Matti Latvala (1,4 sek.); 3. Sébastien Loeb (4,1 sek.); 4. Daniel Sordo (32,2 sek.); 5 Henning Solberg (33,6 sek.); 6. Manfred Stohl (58,7 sek.); 7. Xavier Pons (1.29,9 min.); 8. Luis Perez Companc (1.40,5 min.); 9. Matthew Wilson (1.51,8 min); 10. Federico Villagra (2.25,1 min.)

Siódmy odcinek specjalny (26,03 kilometra)

Bardzo dobra postawa Mikko Hirvonena. Fin wygrał odcinek zdecydowanie, powiększając przewagę nad konkurentami.

Drugi na mecie był Sébastien Loeb, ale Jari - Matti Latvala nie dał się jeszcze wyprzedzić, choć jego przewaga zmalała do 0,9 sekundy.

W dziesiątce nie zaszły zmiany.

Na wysokie, jedenaste miejsce w klasyfikacji generalnej awansował Fumio Nutahara. Kierowca japoński prowadzi w PcWRC po tym, jak wycofał się Toshihiro Arai.

Leszek Kuzaj był na odcinku szósty (24,2 sek.), a w klasie jest już piąty (1.35,6 min.).

Wyniki próby: Mikko Hirvonen, Sébastien Loeb (5,5 sek.), Jari - Matti Latvala (7,3 sek.), Dani Sordo (9,6 sek.), Henning Solberg (210,7 sek.), Manfred Stohl (25,6 sek.), Xavier Pons (30,8 sek.), Luis Perez Companc (33,6 sek.), Matthew Wilson (51,3 sek.), Federico Villagra (57,9 sek.).

Klasyfikacja po siedmiu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen; 2. Jari - Matti Latvala (8,7 sek.); 3. Sébastien Loeb (9,6 sek.); 4. Daniel Sordo (41,8 sek.); 5 Henning Solberg (44,3 sek.); 6. Manfred Stohl (1.24,3 min.); 7. Xavier Pons (2.00,7 min.); 8. Luis Perez Companc (2.14,1 min.); 9. Matthew Wilson (2.42,1 min); 10. Federico Villagra (3.23,0 min.); 11. Fumio Nutahara (5.02,0 min.)... Leszek Kuzaj (6.37,6 min.).

Ósmy odcinek specjalny (2,73 kilometra)

Tym razem nikt nie ryzykował powtórzenia błędu Marcusa! Na ostatniej próbie drugiej pętli pierwszego etapu różnice były minimalne.

Wygrał Dani Sordo przed Mikko Hirvonenem, który powiększył nieznacznie przewagę nad Jari - Matti Latvalą i Sébastienem Loebem.

W PCWRC świetna jazda Fumio Nutahary. Leszek Kuzaj ósmy na mecie, ale ze stratą zaledwie 4,5 sekundy do Japończyka. W klasie po dwóch pętlach Polak jest piaty (1.40,1 min.).

Wyniki: Dani Sordo, Mikko Hirvonen (0,3 sek.), Jari - Matti Latvala (0,9 sek.), Sébastien Loeb (1,6 sek.), Henning Solberg (1,9 sek.), Manfred Stohl (2,6 sek.), Matthew Wilson (2,8 sek.), Xavier Pons (2,8 sek.), Federico Villagra (4,1 sek.), Luis Perez Companc (5,5 sek.).

Klasyfikacja po ośmiu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen; 2. Jari - Matti Latvala (9,3 sek.); 3. Sébastien Loeb (10,9 sek.); 4. Daniel Sordo (41,5 sek.); 5 Henning Solberg (45,9 sek.); 6. Manfred Stohl (1.26,6 min.); 7. Xavier Pons (2.03,2 min.); 8. Luis Perez Companc (2.19,3 min.); 9. Matthew Wilson (2.45,6 min); 10. Federico Villagra (3.26,8 min.); 11. Fumio Nutahara (5.10,9 min.)... Leszek Kuzaj (6.51,0 min.).

Załogi zjeżdżają do Parku Serwisowego. Do rozegrania zostały jeszcze dwa odcinki specjalne.

Dziewiąty odcinek specjalny (1,35 kilometra)

Niespodziewanie najlepszy czas na Superoesie uzyskali Araujo Armindo i Miguel Ramalho w Mitsubishi Lancerze Evo IX, trzeci w klasyfikacji PCWTC.

Krótka próba przyniosła też zmianę wicelidera. Sébastien Loeb wyprzedzł Jari - Matti Latvalę. Przodownikiem klasyfikacji pozostał Mikko Hirvonen.

Bardzo dobrze spisali się Leszek Kuzaj i Craig Parry, którzy ze stratą 2,5 sekundy zajęli jedenaste miejsce w klasyfikacji generalnej i drugie w PCWRC. W klasie zwyciężyli Takuma Kamada i Naoki Kase w Subaru Imprezie WRX STi. Liderem pozostał Fumio Nutahara. Leszek Kuzaj jest piąty - 1.37,6 minuty za liderem.

Wyniki: Araujo Armindo, Dani Sordo (0,4 sek.), Sébastien Loeb (0,6 sek.), Mikko Hirvonen (0,7 sek.), Luis Perez Companc (0,8 sek.), Federico Villagra (0,8 sek.), Xavier Pons (1,3 sek.), Henning Solberg (2,0 sek.), Manfred Stohl (2,1 sek.)... Matthew Wilson (3,3 sek.)... Jari - Matti Latvala (4,0 sek.).

Klasyfikacja po dziewięciu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen; 2. Sébastien Loeb (10,8 sek.); 3. Jari - Matti Latvala (12,6 sek.); 4. Daniel Sordo (41,2 sek.); 5 Henning Solberg (47,2 sek.); 6. Manfred Stohl (1.28,0 min.); 7. Xavier Pons (2.03,8 min.); 8. Luis Perez Companc (2.19,4 min.); 9. Matthew Wilson (2.48,2 min); 10. Federico Villagra (3.26,9 min.); 11. Fumio Nutahara (5.10,9 min.)... Leszek Kuzaj (6.51,0 min.).

Dziesiąty odcinek specjalny (1,35 kilometra)

Pierwsze swoje zwycięstwo OS-owe odnotował Xavier Pons. Wyprzedził on Daniego Sordo i Sébastiena Loeba.

Mikki Hirvonen "roztrwonił" w stosunku do Francuza pół sekundy.

W dziesiątce ponownie znalazł się Araujo Armindo.

Leszek Kuzaj tym razem stracił 4,1 sekundy, co dało mu szóste miejsce w PCWRC. Po pierwszym dniu zmagań Polak zajmuje piąte miejsce w klasie. Prowadzi Fumio Nutahara.

WYNIKI RAJU JAPONII PO PIERWSZYM ETAPIE

MiejsceKierowca (Auto)Czas / strata1. Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (Ford Focus RS WRC 07)1:00.30,8 godz.2. Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën C4 WRC)10,3 sek.3. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (Ford Focus WRC 06)13,7 sek.4. Daniel Sordo i Marc Marti (Citroën C4 WRC)40,6 sek.5. Henning Solberg i Cato Menkerud (Ford Focus RS WRC 06)48,4 sek.6. Manfred Stohl i Ilka Minor (Citroën Xsara WRC)1.30,0 min.7. Xavier Pons i XavierAmigo (Subaru Impreza WRC 2006)2.02,6 min.8. Luis Perez Companc iJose Maria Volta (Ford Focus RS WRC 06)2.20,8 min.9. Matthew Wilson i Michael Orr (Ford Focus RS WRC 06)2.50,8 min.10. Federico Villagra iJorge Perez Companc (Ford Focus RS WRC 06)3.26,4 min.16. Lesezek Kuzaj i Craig Perry (Subaru Impreza WRX STi)6.55,7 min.

WYNIKI W KLASIE PCWRC PO PIERWSZYM ETAPIE

MiejsceKierowca (Auto)Czas / strata1. Fumio Nutahara i DanielBarritt (Mitsubishi Lancer Evo IX)1:05.49,9 godz.2. Gabriel Pozzo i DanielStillo (Mitsubisho Lancer Evo IX)20,0 sek.3. Araujo Armindo i MiguelRamalho (Mitsubishi Lancer Evo IX)1.10,6 min.4. Jewgieniej Wiertunow iGieorgij Troszkin (Subaru Impreza WRX STi)1.26,1 min.5. Leszek Kuzaj i CraigPerry (Subaru Impreza WRX STi)1.36,6 min.6. Takuma Kamada i NaokiKase (Subaru Impreza WRX STi)1.46,4 min.7. Martin Rauam i Kristo Kraag(Mitsubishi Lancer Evo IX)1.59,3 min.8. Claudiu Stefan David i Mihaela Eva Beldie(Mitsubishi Lancer Evo IX)3.47,5 min.9. Mark Higgins i MartinScott (Mitsubishi Lancer Evo IX)4.05,4 min.10. Stefano Marrini iTiziana Sandroni (Mitsubishi Lancer Evo IX)7.36,4 min.

............................................................................

UWAGA

prosimy o samodzielne odświeżanie strony, gdyż informacje są na bieżąco aktualizowane!

Fot. Rallyworld©Willy Weyens