To wynik, gwarantujący pozycję lidera polskiego rynku. Skoda była najpopularniejszą marką także w samym lipcu 2015 r., gdy sprzedano 3 286 nowych samochodów tej marki,. Wynika z tego, iż co dziewiąty samochód zarejestrowany po raz pierwszy w Polsce był tej marki.
Największą popularnością wśród Polaków wciąż cieszy się sprawdzona i nowoczesna Skoda Octavia. Numer 1 polskiego rynku w 2014 roku utrzymuje tytuł najchętniej wybieranego samochodu w Polsce, zdecydowanie przewodząc także swojemu bardzo konkurencyjnemu segmentowi. Od początku roku Octavię wybrało aż 8 465 Polaków.
Polacy pokochali także zupełnie nową odsłonę bestsellera, jakim od lat jest Fabia. Statystyki jednoznacznie wskazują, że w swoim segmencie jest ona bezkonkurencyjna. Do końca lipca 2015 r. zarejestrowano w naszym kraju już 7 056 egzemplarzy tego miejskiego modelu, dając Fabii ponad 11% udziału w rynku całego segmentu.
Równie popularną pozycją w gamie modelowej Skody jest model Rapid. Plasujący się pomiędzy modelami Fabia a Octavia kompaktowy samochód jest doceniany przez indywidualnych użytkowników. Przez pierwszych siedem miesięcy 2015 r. zarejestrowano 2 214 egzemplarzy wariantów Spaceback i liftback.
Popularność rynkowa tego modelu wśród szczególnie wymagających indywidualnych użytkowników rośnie w nadzwyczajnym tempie. Osiągnięty wynik to poprawa aż o ponad 12% wobec analogicznego okresu w roku poprzednim.
Dobre wyniki nie omijają także najmniejszego modelu w gamie Skody. Miejski Citigo to kolejna pozycja marki będąca liderem swojego segmentu w Polsce. Od stycznia 2015 roku na polskich drogach pojawiło się kolejnych 1 505 egzemplarzy tego stylowego i nowoczesnego modelu.
Warto dodać, iż w lipcu 2015 r. tego roku zarejestrowano więcej sztuk Citigo niż w analogicznym okresie minionego roku, potwierdzając niesłabnące zainteresowanie najmniejszym modelem marki.