Nowoczesna, dynamiczna i elegancka linia nadwozia doskonale koresponduje z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi zastosowanymi w Rextonie II. Oryginalny i nowoczesny efekt stylistyczny nadwozia osiągnięto dzięki harmonijnemu połączeniu wielu cech: luksusowym, wyrafinowanym i futurystycznym formom oraz zgrabnym, sportowym liniom.

Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne zapewnią kierowcy dobrą widoczność, dzięki szybszemu odparowaniu wilgoci i oblodzenia z powierzchni luster. Szyberdach oraz automatycznie sterowane szyby wyposażone są w specjalny system bezpieczeństwa, który otwiera je po napotkaniu przeszkody. Wyraźnie zaznaczona atrapa chłodnicy i nowoczesne reflektory soczewkowe łączą formę i funkcję. Reflektory soczewkowe zapewniają bardzo dobre oświetlenie w każdych warunkach, natomiast tylne lampy idealnie komponują się z nowoczesnością bryłą nadwozia.

Rexton II to model zaprojektowany z niezwykła precyzją i dbałością o detale.

Funkcjonalne wnętrze

Przestronne, ergonomiczne, doskonale dopasowane do potrzeb kierowcy i pasażerów wnętrze zapewnia wysoki komfort użytkowania. Przełączniki sterowania wentylacją,ogrzewaniem i systemem audio znajdują się w zasięgu ręki.

Pamięć ustawienia fotela kierowcy dla trzech osób, elektrycznie sterowane i składane lusterka boczne oraz system easy access, czy podświetlane lusterka zamieszczone w osłonach przeciwsłonecznych kierowcy i pasażera stanowią ogromne udogodnienie przy codziennej eksploatacji samochodu. Dodatkowym atutem jest pięciostopniowe podgrzewanie przednich siedzeń w wersji Premium.Wysokiej klasy zestaw multimedialny z pilotem wyposażony w duży wyświetlacz ciekłokrystaliczny, odtwarzacz płyt DVD, MP3, CD oraz tuner z RDS, co wraz z 6-cioma głośnikami zapewnia optymalny rozkład i jakość dźwięku we wnętrzu pojazdu.

Rexton II posiada bardzo funkcjonalną przestrzeń bagażową. Praktyczne siatki i schowki umieszczone na ścianach bocznych pozwalają na zachowanie porządku w bagażniku. Dzięki niskiej krawędzi załadunku i regularnym kształtom można optymalnie wykorzystać przestrzeń bagażową. Standardowa objętość bagażnika wynosi 935 litrów. Dzięki relingom można zainstalować bagażnik dachowy.

Bezpieczeństwo

Szereg najnowocześniejszych systemów bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego zastosowanych w Rextonie II sprawia, że zarówno kierowca, jak i pasażerowie czują się bezpiecznie podczas jazdy. System ESP ,elektroniczny program stabilizacji toru jazdy, łączytakie systemy bezpieczeństwa jak: ABS (zapobiega blokowaniu kół podczas hamowania), EBD (elektroniczny rozdział siły hamowania), TCS (zapobiega poślizgowi kół podczas zbyt gwałtownego przyspieszenia), HDC (pomaga pokonywać trudne zjazdy), BAS (asystent hamowania) czyARP (zapobiega przewróceniu się pojazdu).

Rexton II dodatkowo został wyposażony w SSPS (wspomaganie kierownicy uzależnione od prędkości). Zwiększony rozmiar tarcz i zacisków oraz szybsza reakcja układu hamulcowego znacznie poprawiają siłę i skuteczność hamowania. Podgrzewana dolna część szyby przedniej zapobiega przymarzaniu wycieraczek w sytuacji, gdy spada temperatura na zewnątrz.

Do systemów bezpieczeństwa pasywnego,należą przede wszystkim: pochłaniająca energię uderzenia konstrukcja ramowa z kontrolowanymi strefami zgniotu, wzmocnienia boczne w drzwiach oraz poduszki powietrzne. Konstrukcja Rextona II oparta jest na wielodrążkowym zawieszeniu tylnym wyposażonym w sprężyny śrubowe, które bardzo skutecznie tłumią nawet największe wstrząsy.

Takie rozwiązanie konstrukcyjne zapewnia cichą i płynną jazdę po szosie oraz duży komfort podróżowania w trudnych, terenowych warunkach. Rexton II jest wyposażony w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami, które w przypadku uderzenia napinane są w ułamku sekundy. Dodatkowym zabezpieczeniem jest układ przypominający o zapięciu pasów.

Silnik

Rexton II jest wyposażony w nowoczesny, pięciocylindrowy, zapewniający równomierną pracę, silnik Diesla o pojemności 2,7 litra i mocy 186 KM o momencie obrotowym 402 Nm. Zastosowany w silniku system common-rail trzeciej generacji zapewnia precyzyjny wtrysk paliwa do komory silnika pod wysokim ciśnieniem i bardzo dokładnie dawkuje paliwo do cylindrów, co znacznie obniża zużycie paliwa, a także redukuje poziom emisji szkodliwych spalin o 20 procent.

Jednostka XDI 270 XVT została skonstruowana przy zastosowaniu najnowocześniejszych europejskich technologii, dzięki czemu silnik pracuje bardzo cicho, stabilnie, oszczędnie i generuje bardzo niski poziom CO2. Silnik ten charakteryzuje się bardzo niskim zużyciem paliwa. W cyklu mieszanym Rexton II spala 8,6 l oleju napędowego na 100 kilometrów.

Rexton II wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów T-Tronic z pięcioma biegami do przodu i dwoma do tyłu oraz adaptacyjny program zmiany biegów, Lock-up.

Wymiary Rexton II: 4,72 metra długości, 1,87 metra szerokości, 1,76 metra wysokości (1,83 m z relingami dachowymi),

Ceny

Cena Rexton II jest uzależniona od jego wersji:

RX 270 Xdi ELITE A/T – 172 900 zł,;RX 270 Xdi PREMIUM A/T – 191 900 zł.

Ceny nie obejmują dopłaty za lakier metaliczny (3100 złotych).