Rozpocznijmy od listy startowej. Numery nie zostały jeszcze przydzielone, ale zapewne z "jedynką" wystartują aktualny Mistrz Polski, Leszek Kuzaj z Jarosławem Baranem w Subaru Imprezie.Michał i Grzgorz Bębenkowie są - co zawsze podkreślali - wychowankami Janusza Kuliga, więc ich absencja byłaby niewyobrażalna. Pojadą swoim Mitsubishi Lancerem i zapowiadają trwardą walkę! Kolejna załoga na liście to Sebastian Frycz i Jacek Rathe. Zawodnik ze Szczyrku w tym roklu jeździ Subaru i dla niego jest to zapewne istotny występ - stanowi pewną formę treningu i "objeżdżenia" samochodu, a jednocześnie pokazania się nowemu sponsorowi.

W kolejnych trzech Subaru zgłosili się: Maciej Oleksowicz i Andrzej Obrębowski, Robert Kuś, którego pilotować ma Magda Kusiak oraz Marcin Bełtowski. Z kolei w Mitsubishi Lancerach zasiądą Mariusz Stec ze Zbigniewem Gruszką oraz Michał Kościuszko, który po dłuższych jazdach w A-grupowych samochodach z przednim napędem spróbuje swoich sił w czteronapędowej N-ce.

Dużą grupę stanowić będą "rajdówki" Renault Clio: w swoim modelu Super 1600 zasiądą Michał Sołowow i Maciej Baran, ponadto Jerzy Para i Filip Dębowski, a w prawdopodobnie najmocniejszym - Karolina Czapka. Czołowa polska zawodniczka w wyścigach samochodowych nie jest jeszcze do końca zdecydowana, którym z modeli pojedzie, ale start w Wieliczce traktuje jako doskonałą rozgrzewkę przed zbliżającym się sezonem. Karolina nigdy nie uczestniczyła w rajdach, ale tak naprawdę Super OS trudno tak nazwać... Póki co, zawodniczka nie zgłosiła pilota, ale dopuszcza to punkt 3.1.4 Regulaminu Uzupełniającego.

Na liście zgłoszeń, zamieszczonej na stronie Automobilklubu Krakowskiego, figurują nazwiska 37 załóg. Nie brakuje samochodów Peugeot, Citroen, Opel i Fiat, ale także są BMW, Seat, Skoda czy Honda. Oficjalnie termin przyjmowania zgłoszeń upływa w dniu 23 lutego, ale już 14 lutego organizatorzy poinformowali o zamknięciu listy, ponieważ przekroczony został ustalony limit... Wpisowe dla załóg, na dzisiejsze czasy, jest symboliczne - wynosi 100 złotych (200 zł bez reklam organizatora). Jedyny problem, nad którym zastanawiają się zawodnicy - to pogoda: nie wiadomo czy w niedzielę będzie raczej zimowo czy wiosennie...

Uległ zmianie harmonogram imprezy, dlatego przedstawiamy go w całości:

godz.8.30-9.30 - Odbiór administracyjny;godz.8.30-9.30 - Badanie kontrolne BK-1;godz. 9.30 - Pierwsze posiedzenie ZSS;godz. 9.45 - Publikacja listy załóg dopuszczonych do startu;godz. 9.50 - Zorganizowane zapoznanie z trasą;godz. 10.30 - Start;godz. 13.00 - Meta;godz. 13.30 -Opublikowanie końcowej klasyfikacji prowizorycznej;godz. 14.00 - Rozdanie nagród.

Organizatorami imprezy są Automobilklub Krakowski i Stowarzyszenie Miłośników Sportu Samochodowego w Wieliczce, a odbędzie się ona pod patronatem: Agnieszki Kulig (żony Janusza), Beaty Bublewicz (córki Mariana) i Jana Kuliga (ojca Janusza).

Zespół Sędziów Sportowych stanowią Andrzej Winiarski (przewodniczący), Paweł Owczyński i Andrzej Borowiczka, który jest jednocześnie dyrektorem rajdu.

Podział na klasy:pierwsza - do 1600 cm3, druga - 1600 do 2000 cm3, trzecia - powyżej2000 cm3. Samochody posiadające silnik z turbodoładowaniem zostaną dopuszczone w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika (z zapłonem ZI x współczynnik 1,7; z zapłonem ZS - diesel x współczynnik 1,5). Klasę stanowi każda zakwalifikowana ilość samochodów.

Uroczyste zakończenie Super OS, połączone z rozdaniem nagród odbędzie się na terenie kopalni soli.

Do Wieliczki wybiera się wielu kibiców z całego kraju, emocji bez wątpienia nie zabraknie. Ale nie tylko o typową rywalizację tu chodzi, lecz o uhonorowanie dwóch wielkich kierowców, którzy pozostają w pamięci nas wszystkich - nie tylko tych starszych sympatyków sportu samochodowego...

Regulamin uzupełniający i inne informacje dotyczące Super OS dostępne są na stronie internetowej Automobilklubu Krakowskiego: http://www.automobilklub.krakow.pl/.