Nowe auto sytuuje się pomiędzy kompaktowym Aurisem i SUV-em RAV4.

Toyota C-HR będzie dostępna z napędem hybrydowym o mocy 122 KM oraz z silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Toyota planuje, że w Polsce 70 proc. kupionych C-HR będzie miało napęd hybrydowy.

Napęd hybrydowy C-HR jest taki sam jak w Priusie 4. generacji.

Produkcyjna wersja Toyoty C-HR tylko nieznacznie różni się od atrakcyjnego i śmiałego stylistycznie konceptu zaprezentowanego w marcu 2016 na salonie w Genewie.

Crossover Toyoty będzie bogato wyposażony seryjnie, długa jest też lista dostępnych opcji. Auto ma mieć m.in. pakiet Toyota Safety Sense z systemem wczesnego ostrzegania o kolizji, asystentem pasa ruchu, a także z układem rozpoznawania znaków drogowych oraz aktywnym tempomatem.

Dotychczas te układu oferowane były w autach z wyższych segmentów.