Test fabrycznie montowanych radioodtwarzaczy Foto: Auto Świat
Test fabrycznie montowanych radioodtwarzaczy
  • TUNER: dobry jakościowo odbiornik, nieźle radzi sobie z odbiorem słabszych stacji radiowych.WZMACNIACZ: kilka zaprogramowanych efektów korekcji dźwięku oraz regulacja tonów niskich i wysokich.ODTWARZACZ: możliwość odtwarzania nagrywanych płyt CD-R/RW, ale brakuje MP3.STEROWANIE: wygodny pilot, umieszczony w kolumnie kierownicy.

+ doskonały pilot sterujący, dobra jakość wykonania, możliwość podłączenia sprzętu przez złącze AUX - radioodtwarzacz nie jest kompatybilny z formatem MP3, mały wyświetlaczOpel Astra Radio CD40 OperaW standardzie Opla mamy prosty zestaw zaledwie 2 głośników (bez radia), które nie nagłośnią dobrze kabiny auta. Zamawiając dowolne radio, dostajemy w pakiecie lepsze głośniki, które zapewniają dynamiczne i przyjemne brzmienie, dzięki czemu nie trzeba myśleć o ich wymianie. Testowane radio CD40 Opera instalowane jest za dopłatą jedynie w droższych wersjach wyposażenia (bardziej przystępne cenowo jest radio CD30 z pakietem 7 głośników, jednakże dopłata 2400 zł to drogo jak na zwykłe radio CD z dekoderem MP3). Opel zadbał o komfort obsługi oraz przetłumaczenie na język polski komunikatów radia. Regulacja wygodna, a niezależnie od tego w kierownicy znajdziemy pilot sterujący wieloma funkcjami, który zwiększa bezpieczeństwo korzystania ze sprzętu w czasie jazdy. Fabryczna konfiguracja

  • TUNER: czuły odbiornik ze sprawnym wyszukiwaniem rozgłośni.WZMACNIACZ: zaawansowany system regulacji brzmienia z dodatkowym korektorem graficznym.ODTWARZACZ: możliwość odtwarzania nagrywanych płyt CD-R/RW, MP3.STEROWANIE: bardzo udany pilot w kole kierownicy.

+ komfortowe sterowanie, zaawansowana regulacja dźwięku, dobra jakość brzmienia- wysokie koszty zakupu, radio CD40 dostępne tylko w droższych wersjach wyposażenia autaPeugeot 308 systemy CD i RT4Tylko w podstawowej wersji wyposażenia trzeba dopłacić za radio. W pozostałych model z odtwarzaczem MP3 to standard. Jakość dźwięku przyzwoita, jednakże najlepsze wrażenia zapewnia system 9 głośników firmowany przez JBL, a instalowany razem z zestawem multimedialnym RT4. Zaletą tego drogiego pakietu (cena ponad 9 tys. zł) jest wbudowany dysk twardy, który można wykorzystać do przechowywania ulubionych nagrań (zestaw umożliwia zgranie płyt audio i przekonwertowanie ich na format MP3). Jakość dźwięku z subwooferem jest dobra (choć tony średnie mogłyby być lepiej przetwarzane). Co ciekawe, taki sam zestaw w większym Peugeocie 407 gra znacznie gorzej.Fabryczna konfiguracja