Specjaliści Brabusa wzięli na warsztat topowego Mercedesa AMG C 63 S z silnikiem 4-litrowym V8 biturbo o mocy 510 KM.
Po dodaniu modułu sterującego z silnika udało się wycisnąć dodatkowe 90 KM. Brabus C 63 S rozwija moc 600 KM oraz gigantyczny jak na auto osobowe moment obrotowy 800 Nm.
Klasa C od Brabusa rozpędza się do „setki" w 3,8 sekundy, a jej prędkość maksymalna to 300 km/h!
Zmiany objęły nie tylko silnik. Brabus C 63 S ma zmieniony przedni zderzak (koszt 3070 euro), przedni spoiler (3546 euro), tylny spoiler (1999 euro), dyfuzor pod tylnym zderzakiem poprawiający przepływ powietrza i zapewniający lepszy docisk tylnych kół do jezdni (3546 euro), sterowane klapy w układzie wydechowym zmieniające odgłos pracy silnika (5831 euro).
Do tego felgi w rozmiarze 20 cali oraz podświetlane nakładki na progi z napisem Brabus. Auto wyceniono na 153 tys. euro.
Brabus C 63 S będzie miał premierę na salonie samochodowym we Frankfurcie (17-27 września).
A oto galeria zdjęć najmocniejszej klasy C.
Galeria zdjęć
Brabus C 63 S – 600 KM pod maską
Brabus C 63 S – 600 KM pod maską
Brabus C 63 S – 600 KM pod maską
Brabus C 63 S – 600 KM pod maską
Brabus C 63 S – 600 KM pod maską
Brabus C 63 S – 600 KM pod maską – zmieniony przedni zderzak i spoiler
Brabus C 63 S – 600 KM pod maską – felgi 20-calowe
Brabus C 63 S – dyfuzor za 3546 euro
Brabus C 63 S – podwójne końcówki układu wydechowego
Brabus C 63 S
Brabus C 63 S
Brabus C 63 S
Brabus C 63 S – 600 KM pod maską
Brabus C 63 S – 600 KM pod maską
Brabus C 63 S – kokpit
Brabus C 63 S – kokpit
Brabus C 63 S – tylne siedzenia
Brabus C 63 S
Brabus C 63 S
Brabus C 63 S
Brabus C 63 S – podświetlany próg