Auto ma napęd hybrydowy – taki sam, jaki zastosowano w Priusie. Łączna moc silnika spalinowego i elektrycznego to 122 KM.

Oprócz wersji hybrydowej oferowana będzie także odmiana z silnikiem 1.2 litra/116 KM – taki sam pracuje w Aurisie.

Toyota C-HR wyposażana będzie w ręczną skrzynię 6-biegową lub z przekładnią bezstopniową CVT.

Projekt Toyoty C-HR powstał przy współpracy inżynierów z Japonii i Europy, przy czym główną rolę odegrało Studio ED2 – europejskie centrum projektowe Toyoty pod Niceą we Francji.

Toyota C-HR wyposażona jest w zaawansowane układy zapewniające bezpieczeństwo, m.in. w Pakiet Toyota Safety Sense, który obejmuje układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (Pre-collision System), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (Lane Departure Alert), układ rozpoznawania znaków drogowych (Road Sign Assist) i automatyczne światła drogowe (Automatic High Beam), a także funkcje wykrywania pieszych (Pedestrian Detection) i aktywny tempomat (Adaptive Cruise Control).