To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
W konstrukcji zawieszenia GLA zastosowano kolumny MacPhersona z przodu i niezależną oś wielowahaczową z tyłu, a oferta silnikowa obejmie początkowo benzynowe jednostki o pojemnościach 1,6 i 2,0 l i mocach odpowiednio 136 KM i 211 KM oraz diesle 2,2 l w wariantach 136 i 170 KM. Wszystkie wyposażone będą w system Eco Start/stop w współpracować będą z manualną 6-stopniową skrzynią biegów lub 7-stopniowym, dwusprzęgłowym automatem 7G-DCT (standard w odmianach GLA 250 i GLA 220 CDI i 4MATIC). Z wyjątkiem bazowego modelu GLA 200, który będzie mieć napęd na przednią oś, pozostałe można zamówić z opcjonalnym układem 4MATIC.
Tradycyjnie już w przypadku Mercedesa na pokładzie GLA znajdziemy mnóstwo elektronicznych gadżetów i wspomagaczy, w tym. m.in. asystenta kontroli zmęczenia kierowcy, system ostrzegania o potencjalnej kolizji i o autach znajdujących się w martwym poliu wiedzenia, układ utrzymywania pasa ruchu, wspomagania parkowania, a także aktywny tempomat. Miłośnikom multimedialnej rozrywki powinna przypaść do gustu najnowsza generacja systemu Command Online oraz Drive Kit Plus umożliwiający integrację z iPhonem, dostęp do biblioteki muzycznej i łączność z internetem, w tym także korzystanie z usług Siri.
Mercedes GLA trafi oficjalnie do sprzedaży jesienią 2013 r., choć na odbiór pierwszych egzemplarzy klienci będą mogli liczyć dopiero na początku 2014 roku. Zainteresowani?
Galeria zdjęć
Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
W konstrukcji zawieszenia GLA zastosowano kolumny MacPhersona z przodu i niezależną oś wielowahaczową z tyłu, a oferta silnikowa obejmie początkowo benzynowe jednostki o pojemnościach 1,6 i 2,0 l i mocach odpowiednio 136 KM i 211 KM oraz diesle 2,2 l w wariantach 136 i 170 KM. Wszystkie motory wyposażone będą w system Eco Start/stop w współpracować będą z manualną 6-stopniową skrzynią biegów lub 7-stopniowym, dwusprzęgłowym automatem 7G-DCT (standard w odmianach GLA 250 i GLA 220 CDI i 4MATIC). Z wyjątkiem bazowego modelu GLA 200, który będzie mieć napęd na przednią oś, pozostałe można zamówić z opcjonalnym układem 4MATIC.
Tradycyjnie już w przypadku Mercedesa na pokładzie GLA znajdziemy mnóstwo elektronicznych gadżetów i wspomagaczy, w tym. m.in. asystenta kontroli zmęczenia kierowcy, system ostrzegania o potencjalnej kolizji i o autach znajdujących się w martwym poliu wiedzenia, układ utrzymywania pasa ruchu, wspomagania parkowania, a także aktywny tempomat.
Miłośnikom multimedialnej rozrywki powinna przypaść do gustu najnowsza generacja systemu Command Online oraz Drive Kit Plus umożliwiający integrację z iPhonem, dostęp do biblioteki muzycznej i łączność z internetem, w tym także korzystanie z usług Siri.
To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.
To już trzeci model w rodzinie Mercedesa zbudowany na płycie podłogowej najnowszej klasy A i pierwszy kompaktowy SUV niemieckiej marki. Auto ma długość 4417 mm, szerokość 1804 mm i wysokość 1494 mm, Może też pochwalić się imponującym współczynnikiem oporu powietrza Cd=0,29. Wyglądem wyraźnie nawiązuje do mniejszej klasy A i trzeba przyznać, że stylistyka nadwozia jest jedną z największych zalet modelu. Swoją agresywną i elegancką linią przyciąga wzrok i wyróżnia się w segmencie premium, pośród takich konkurentów jak BMW X1 czy Audi Q3.