Range Rover od lat kojarzy się z prawdziwymi samochodami terenowymi. Legendarny producent aut czteronapędowych postanowił jednak zmienić oblicze firmy. Przyznajemy, że metamorfoza jest imponująca - to tak jakbyśmy zamienili koszulę w kratę na modny T-shirt od słynnego projektanta. W Paryżu Brytyjczycy zaprezentują samochód mniejszy, lżejszy, bardziej dynamiczny niż dotychczasowe modele. Wąskie reflektory, nisko przebiegająca linia dachu oraz boczne szyby w kształcie klina sprawiają, że „Baby-Range” wygląda wręcz bojowo.
Bojowy, ale oszczędny
Evoque z 2,2-litrowym 150-konnym doładowanym Dieslem dzięki systemowi Start-Stop, elektrycznemu wspomaganiu kierownicy, inteligentnemu systemowi zarządzania mocą oraz zoptymalizowanej skrzyni biegów ma spalać średnio poniżej 4 l/100 km. Jednak tylko z przednim napędem. Evoque z napędem na obie osie ma zużywać o litr więcej. Samochód jak na SUV-a waży niewiele (1600 kg), masę zredukowano m.in. stosując błotniki oraz tylną klapę wykonaną z plastiku. Ceny Evoque'a na rynku niemieckim mają się zaczynać od 35 000 euro (około 140 000 zł).
Galeria zdjęć
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque