Jak zmieniła się Dacia Duster? Zmieniony został przód auta: zmodyfikowana, ozdobiona dwiema chromowanymi listwami osłona chłodnicy obejmuje nowy, obniżony wlot powietrza i nowe, dwufunkcyjne reflektory ze światłami do jazdy dziennej. Wprowadzone zmiany podkreślają stabilność auta oraz jego solidną, stworzoną do bezdroży budowę.
- Wykorzystaliśmy do maksimum to, co od początku zadecydowało o atrakcyjności auta oraz proporcje nadwozia. Charakterystyczne dla niego elementy, takie jak osłona chłodnicy, zostały zmodernizowane. Ponadto wzmocniliśmy cechy typowe dla auta z napędem 4x4, przy zachowaniu jego zalet użytkowych. Nowy Duster ma jeszcze bardziej zdecydowany charakter, a jednocześnie zachowuje swoje pierwotne „geny” – David Durand, Dyrektor ds. Designu gamy Entry.
Nowe relingi dachowe z ażurowymi wspornikami i napisem „Duster” podkreślają sportowo-rekreacyjny charakter auta. Nowe, aluminiowe, 16-calowe obręcze kół w kolorze „dark metal”, w połączeniu z oponami „Mud and Snow”, nadają sylwetce Nowej Dacii Duster bardziej dynamiczny wygląd.
Nowe tylne światła nawiązują do stylistyki przodu, w szczególności poprzez chromowane, ozdobne elementy. Uzupełnieniem zewnętrznych zmian stylistycznych, podkreślających osobowość Dustera, jest chromowana końcówka wydechu oraz nowe oznakowanie „4WD”.
Producent nie poinformował jeszcze o żadnych zmianach technicznych.
Więcej dowiemy się już 10 września 2013 r., podczas pierwszego dnia prasowego IAA 2013 międzynardowego salonu samochodwego we Frankfurcie nad Menem.
Galeria zdjęć
Zmieniła się także tylna część nadwozia. Obecnie Dacia Duster zyskała na atrakcyjności i z całą pewnością będzie liczącym się konkurentem wśród modeli SUV z napędem na cztery koła.
Tak zmieniła się Dacia Duster
Dacia Daster - porównanie