Klasyczne pojazdy wystawiono w sześciu halach MTP. Obejrzeć można było zarówno auta i motocykle przedwojenne, samochody z lat 50. 60. 70. i 80., pojazdy militarne, straży pożarnej, sportowe, autobusy.
Auto Świat Clasic przy pomocy Mazda Polska przygotował ekspozycję kolekcjonerskich Mazd. Gwiazdą była Mazda Cosmo Sport z 1972 r. – piękne, sportowe auto z silnikiem Wankla. Auto jest rzadkością, wyprodukowano tylko ok. 1500 szt., sprzedawane było tylko w Japonii. Egzemplarz na wystawę przyjechał z Belgii. Poza Cosmo pokazaliśmy też modele MX-5, RX-7, RX-8 oraz najnowszą – MX5 RF (targa). Wspólny wysiłek Auto Świat Classica i Mazdy został doceniony – otrzymaliśmy 2 nagrody: za stoisko oraz za unikatowy model Mazdy Cosmo Sport.
Dużą, klimatyczną ekspozycję przygotowały kluby Citroena, na Retro Motor Show świętowano 70-lecie ciężarówki H (produkowano ją od 1947 do 1981 r.).
Duże ekspozycje przygotowały także: Klub Zabytkowych Mercedesów, Porsche Club Poland, Lancia Klub Polska, Mustang Klub Polska, Klub Miłośników Syren i Warszaw, Giełda Klasyków oraz poznański diler Mercedesa – Duda Cars.
Druga edycja Retro Motor Show uznana została zarówno przez wystawców, jak i przez zwiedzających za imprezę niezwykle udaną, perfekcyjnie przygotowaną, z bardzo interesującymi, unikatowymi eksponatami.
Gwiazdą stoiska Auto Świat Classic była Mazda Cosmo Sport z 1971 roku z silnikiem Wankla. Auto sprzedawane było tylko w Japonii, ma kierownicę po prawej stronie. Wyprodukowano ok. 1500 egz.
Mazda MX-5 na stoisku Auto Świat Classic.
Stoisko Auto Świat Classic zostało wyróżnione przez jury zarówno za przygotowanie ekspozycji, jak też za unikalny samochód – Mazdę Cosmo Sport z 1972 r.
Fragment ekspozycji firmy Duda Cars – poznańskiego dilera Mercedesa
Rolls-Royce ze zbiorów polskiego oddziału Rolls-Royce Enthuziast Club
Rolls-Royce poznańskich kolekcjonerów
Ford Mustang Mach 1 z 1969 roku. Silnik V8/250 KM
Fragment stoiska Klubu Porsche
Ciekawa ekspozycja przygotowana przez Automobilklub Stargardzki. BMW Dixi z 1929 r. Silnik 15 KM
Odrestaurowany Cadillac Fleetwood 60 S z 1953 r. Silnik V8/210 KM
Żuk, Nysa i Warszawa pikap w luksusowym wydaniu. Z fabryk te pojazdy nigdy nie wyjeżdżały w takim stanie
Francuska Matra 530 LX. W latach 1967-73 powstało 9609 szt. Silnik 1.7/75 KM. Prędkość maksymalna – 175 km/h
Willys MB z 1942 r. Silnik 2,2/60 KM. Produkcja – USA
Rzadki okaz: Polski Fiat 508 III Łazik z 1937 r. Silnik 995 ccm/24 KM
Półciężarówka Citroena „prosto ze stodoły" z 1933 r.
Citroen typ H – na Retro Motor Show pojazd obchodził 70-lecie. Produkowany od 1947 do 1981 r. Powstało 473 tys. egz. Mógł zabrać 1400 kg ładunku, osiągał 101 km/h.
Citroen 2CV
Frangment stoiska Klubu Zabytkowych Mercedesów. Na pierwszym planie Mercedes 230 cabrio B z 1940 r., za nim bardzo rzadki egzemplarz Mercedesa 220 Coupe z 1955 roku.(powstało tylko 85 szt.)