Nasza historia sięga lat 50. XX wieku. Wtedy powstała pierwsza toruńska Stacja Technicznej Obsługi Samochodów, w której od 1994 roku działa toruński salon Citroëna. Salon ten obecnie jest członkiem jednej z największych polskich grup dealerskich – Grupy PTH.
Mamy świadomość, że jakość obsługi klienta jest bardzo ważna i tylko najwyższe standardy są w stanie zapewnić sukces w procesie sprzedaży. Dlatego cały czas inwestujemy w obszary związane z obsługą klienta. Ostatnio zmieniliśmy wystrój salonu, który przeszedł gruntowną modernizację po to, aby był odbierany jako nowoczesny, a dodatkowo zapewniał odpowiedni poziom komfortu naszym klientom. Kolejnym ważnym dla nas elementem jest cykliczne omawianie naszych wyników jakościowych i badanie satysfakcji klienta. Dzięki temu na bieżąco możemy analizować aktualną sytuację i w miarę potrzeby szybko reagować, żeby cały czas dążyć do jak najlepszych wyników.
Niezmiernie ważne w obsłudze klienta są szkolenia i inwestowanie w rozwój ekipy handlowej, dlatego kilka lat temu nasza załoga wraz z Łukaszem Laskowskim, właścicielem firmy Poziom 4, stworzyła indywidualny program obsługi klienta wraz z całym cyklem szkoleniowym, który został dostosowany do bieżących potrzeb rynku. O słuszności tego projektu świadczy to, iż od kilku lat nasze salony notują bardzo wysokie wyniki w jakości obsługi klienta, zarówno w badaniach importerskich, jak i niezależnych. Do naszych osiągnięć możemy zaliczyć tytuł Wzorowego Salonu w badaniu jakości obsługi magazynu „Auto Świat” w 2018 roku, który uzyskał nasz salon w Bydgoszczy.
Cieszy nas to, że klienci do nas wracają. W każdym z naszych salonów moglibyśmy wymienić kilku, a nawet kilkunastu klientów, którzy są z nami od samego początku. To zaufanie i polecanie naszego salonu przez wiernych klientów to dla nas najlepsza nagroda za pracę. W Toruniu nie można pominąć panów Marcina i Tomasza, właścicieli bardzo prężnej toruńskiej firmy, którzy kilkanaście lat temu kupili w naszym obiekcie Citroëna C15, a już niedługo wyjadą najnowszym Citroënem C5 Aircross – w międzyczasie użytkowali praktycznie wszystkie modele z naszej gamy. Lubimy patrzeć, jak firmy naszych klientów radzą sobie coraz lepiej i tym samym mogą sobie pozwolić na coraz lepsze samochody.
Jesteśmy bardzo mocno związani z naszym rynkiem lokalnym i nie chodzi tu tylko o sprzedaż samochodów. Staramy się angażować w większość wydarzeń – kulturalnych i rekreacyjnych, które są organizowane przez Urząd Miasta Torunia i odbywają się w naszym regionie. Dodatkowo wspieramy również wszelkiego rodzaju przedsięwzięcia sportowe, od tych najmniejszych na szczeblach amatorskich do tych największych, na poziomie ekstraklasowym. Staramy się być bardzo blisko naszych klientów oraz realizować politykę odpowiedzialności społecznej naszego przedsiębiorstwa. Dodatkowo zależy nam na doskonałych relacjach z naszymi partnerami, ponieważ to jest w stanie zapewnić nam sukces w postaci długofalowej współpracy. Warto wspomnieć, że nasze usługi oraz wysoki standard obsługi klienta zostały wyróżnione przez kapitułę i z rąk Prezydenta Miasta Torunia otrzymaliśmy znak „Made in Toruń”, który jest rekomendacją wzmacniającą zaufanie klientów i wiarygodność naszej firmy w relacjach biznesowych.
Ile aut sprzedajemy? To ciężko jednoznacznie określić, ponieważ w swojej branży spotykamy się ze swego rodzaju sezonowością. Ale gdybyśmy mieli podać uśrednione wyniki, to nasza sprzedaż jest na poziomie ponad 30 sztuk samochodów nowych i ponad 10 samochodów używanych w miesiącu. Patrząc na przebieg i rozwój naszego salonu, jesteśmy pełni optymizmu.
Z każdym rokiem notujemy wzrost sprzedaży, stale dążymy do coraz lepszych wyników, zapewniając przy tym najwyższą jakość obsługi klienta.