Samochód, który ciągle przyciąga uwagę swoją nietypową sylwetką bez jakiegokolwiek szacunku do właściwości użytkowych pięciometrowej limuzyny, na razie nie ma konkurencji. Jednak konkurencja już przygotowuje swoje bronie. W drodze są nowości firm Porsche i Aston Martin, BMW zapowiedziało wprowadzenie do produkcji koncepcyjnego CS, a za znacznie tańszą alternatywę można uważać także Passat Coupe firmy Volkswagen.
Facelifting dotknie przedniej i tylnej części auta. Atrapa chłodnicy otrzymała żebrowanie i styling dwudrzwiowego coupe CL. Z tyłu znajdziemy nowe lampy i przestylizowany zderzak.
CLS po trzech latach na rynku nadal ma się dobrze. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2007 roku wyprodukowano 22 168 egzemplarzy, podczas gdy w tym samym okresie zeszłego roku było to 28 807 sztuk. Topowa klasa S powstaje w większej ilości (w tym roku 70 377 sztuk, w zeszłym roku 65 807 egzemplarzy), ale już konkurencyjne Audi A8 powstaje w mniejszych ilościach (w tym roku 15 758 egz., w 2006 roku 17 770 sztuk).
Odmłodzone CLS zadebiutuje najprawdopodobniej w przeciągu roku 2008.
Źródło: Lehmann Photo-Syndication