Pewne zasady bezpiecznego robienia zakupów w internecie mają charakter ogólny, podlegają im wszystkie produkty, jakie kupujemy. Czy mamy jednak świadomość, że przy zakupie takiego produktu jak akumulator, to już nie wystarczy?
Z ponad 6 tysięcy wakacyjnych awarii zaistniałych na polskich drogach, mechanikom Startera udało się naprawić ponad połowę
Niemal wszystkie sprzedawane obecnie akumulatory określane są przez producentów jako bezobsługowe. Czy to znaczy, że możemy o nich zapomnieć i nic przy nich nie robić? Lepiej nie! Taka wiara w bezobsługowość może się okazać kosztowna
Z różnych sposobów awaryjnego rozruchu „pożyczka prądu” jest najmniej ryzykowna, ale i tak wymaga ostrożności
General Motors wprowadzi modyfikacje w strukturze oraz systemie chłodzenia akumulatorów w Chevrolecie Volt i bliźniaczym Oplu Amperze, które zapewnią dodatkową ochronę przed pożarem układu elektrycznego, do którego może dojść po pewnym czasie od wypadku
Fusion to pierwszy sedan Forda oferowany z trzema typami napędu benzynowym, hybrydowym i plug-in hybrid. Producent liczy na to, że auto będzie jednym z lepszych w swoim segmencie
Panasonic dostawcą akumulatorów litowo-jonowych do samochodów Toyota Prius Plug-in Hybrid
Nie zawsze warto inwestować w najdroższe baterie, jakie stoją na półce. W niektórych samochodach lepiej się sprawdzi większy, ale standardowy, obsługowy akumulator
Jeśli zdecydujemy się na kupno akumulatora wspecjalistycznym sklepie, zapłacimy więcej, ale odniesiemy z tegozasadniczą korzyść: nie kupimy akumulatora bez sensu
Wraz z wiekiem akumulator staje się coraz bardziej zawodny, dlatego nie warto czekać z jego wymianą do zimy – lepiej zrobić to teraz. Radzimy, jak dobrać odpowiednią baterię do auta
General Motors i LG Group będą wspólnie projektować i konstruować samochody elektryczne, zacieśniając podjętą już współpracę
Spółka Berge Automotive wprowadza na europejski rynek hybrydowy samochód klasy kompakt pod nazwą BYD F3DM
Zanim zaczną się mrozy, warto zaopatrzyć się w produkty, które ułatwią zimową eksploatację
Wiele czynności prowadzących do ustalenia przyczyn utrudnionegorozruchu można wykonać samodzielnie, szczególnie w przypadku autstarszych (w nowszych największym utrudnieniem jest nie tyleskomplikowana konstrukcja, co ciasnota w komorze silnika i trudny dostępdo poszczególnych elementów osprzętu).
W pełni sprawny akumulator już w temperaturze 0ºC traci jedną piątą swejpojemności. W rezultacie jesienne chłody błyskawicznie ujawniająsłabości baterii.
Czy -15°C to straszny mróz? Być może dla ludzi tak, ale dla samochodówtaka temperatura nie powinna być niczym nadzwyczajnym. Producencizapewniają, że ich nowe modele są intensywnie testowane w ekstremalnychwarunkach.
Kiepskich kierowców określamy mianem „kapeluszników”. Coś w tym musibyć,choć kapelusz na głowie zwykle nie przeszkadza tak, jak grubakurtka, szalik albo (o zgrozo!) kaptur!
Test niemieckiego automobilklubu ADAC pokazał, że wiele akumulatorów nie trzyma obiecywanych przez producenta parametrów. Na szczęście są chwalebne wyjątki
Jaki prostownik wybrać? O czym pamiętać, żeby nie zniszczyć baterii?
Choć sprzedawane dziś akumulatory zużywają się szybciej niżstare, ciężkie, lecz trwałe baterie, nie znaczy to, że nie można impomóc. Jak dbasz, tak oszczędzasz!