Auto Świat EV Testy BMW i7 to nowy wymiar luksusu, który zaskakuje na wiele sposobów. Oto czym mnie urzekł

BMW i7 to nowy wymiar luksusu, który zaskakuje na wiele sposobów. Oto czym mnie urzekł

BMW i7 to elektryczna limuzyna, która mocno mnie zaskoczyła. Nie sądziłem, że po ponad dwudziestu latach pracy jako motoryzacyjny dziennikarz może zdarzyć się jeszcze samochód, który wywrze na mnie tak duże wrażenie, jak udało się to temu autu. W teście zobaczycie, czym urzekła mnie niemiecka nowość.

BMW i7Mateusz Pokorzyński / Auto Świat
  • BMW i7 napędzane jest elektrycznymi silnikami, które łącznie produkują 544 KM oraz 745 Nm, a dzięki temu samochód rozpędza się do setki po 4,7 s
  • Na pokładzie samochodu znalazły się baterie o pojemności 101,7 kWh netto i według producenta, po naładowaniu ich na 100 proc. maksymalny zasięg to 608 km
  • Ceny BMW i7 startują od 650 tys. zł, ale testowany egzemplarz miał opcje, za które trzeba było łącznie zapłacić 352 100 zł, a to wywindowało cenę pojazdu do 1 002 100 zł!

BMW i7 – dla kogo?

Już podczas testu porównawczego z Nio ET7 przekonaliśmy się, że BMW i7 to auto dla każdego, kto ma nadmiar pieniędzy i po zapłaceniu za ten samochód nawet nie zauważy, że z konta ubyła mu jakaś suma. To także pojazd dla osób, które zarówno lubią prowadzić, jak i dla tych, którzy wolą być wożeni przez szofera.

NASZA OCENA:
OCENY SZCZEGÓŁOWE:
Przestronność wnętrza:
Eksploatacja:
Jazda:
Utrata wartości:
Pojemność akumulatorów 105,7/101,7 kWh
Maksymalna moc 544 kW/KM
Maksymalny moment obrotowy 745 Nm
Skrzynia biegów aut.1
Napęd 4x4
Przyspieszenie 0-100km/h 4.7 s
Prędkość maksymalna 240 km/h
Średnie zużycie energii elektrycznej 19.0 WLTP kWh/100km
Moc ładowania AC 11 kW
Czas ładowania AC 570 min
Moc ładowania DC 195 kW
Czas ładowania DC 35.0 min
Zasięg samochodu 608 km
Długość / Szerokość / Wysokość 5391/1950/1544 cm
Pojemność bagażnika min-max 500 l
Cena od 650 000 zł
Rata leasingu od 0 zł/miesiąc
Koszt wynajmu od 0 zł/doba
Powiązane tematy:BMWBMW Seria 7BMW seria i