Logo

BMW i7 to nowy wymiar luksusu, który zaskakuje na wiele sposobów. Oto czym mnie urzekł

  • BMW i7 napędzane jest elektrycznymi silnikami, które łącznie produkują 544 KM oraz 745 Nm, a dzięki temu samochód rozpędza się do setki po 4,7 s
  • Na pokładzie samochodu znalazły się baterie o pojemności 101,7 kWh netto i według producenta, po naładowaniu ich na 100 proc. maksymalny zasięg to 608 km
  • Ceny BMW i7 startują od 650 tys. zł, ale testowany egzemplarz miał opcje, za które trzeba było łącznie zapłacić 352 100 zł, a to wywindowało cenę pojazdu do 1 002 100 zł!
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

BMW i7 – dla kogo?

Już podczas testu porównawczego z Nio ET7 przekonaliśmy się, że BMW i7 to auto dla każdego, kto ma nadmiar pieniędzy i po zapłaceniu za ten samochód nawet nie zauważy, że z konta ubyła mu jakaś suma. To także pojazd dla osób, które zarówno lubią prowadzić, jak i dla tych, którzy wolą być wożeni przez szofera.

NASZA OCENA:
OCENY SZCZEGÓŁOWE:
Przestronność wnętrza:
Eksploatacja:
Jazda:
Utrata wartości:
Pojemność akumulatorów105,7/101,7 kWh
Maksymalna moc544 kW/KM
Maksymalny moment obrotowy745 Nm
Skrzynia biegówaut.1
Napęd4x4
Przyspieszenie 0-100km/h4.7 s
Prędkość maksymalna240 km/h
Średnie zużycie energii elektrycznej19.0 WLTP kWh/100km
Moc ładowania AC11 kW
Czas ładowania AC570 min
Moc ładowania DC195 kW
Czas ładowania DC35.0 min
Zasięg samochodu608 km
Długość / Szerokość / Wysokość5391/1950/1544 cm
Pojemność bagażnika min-max500 l
Cena od650 000 zł
Rata leasingu od0 zł/miesiąc
Koszt wynajmu od0 zł/doba
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium