Logo

DS 9 E-Tense 225 – potrafi zwracać na siebie uwagę

Rafał Sękalski
Rafał Sękalski

Jedno trzeba przyznać Francuzom bez wątpienia: są odważni! Chcą ponownie zaistnieć w segmencie, w którym zdecydowana większość klientów wybiera modele Mercedesa, BMW czy Audi. Statystyki sprzedażowe wydają się tu okrutne. O ile bowiem np. auta liderującego w klasie premium Mercedesa znalazły wg firmy Samar, monitorującej polski rynek motoryzacyjny, w ubiegłym roku blisko 20 tys. nabywców, o tyle DS-ów sprzedało się w tym samym czasie 271, co dało francuskiej marce 10. pozycję na rynku.

Autor Rafał Sękalski
Rafał Sękalski
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu