• Twoje konto
  • Ustawienia subskrypcji
  • Półka wydań PDF
  • Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
    • - Wyszukiwarka warsztatów
    • - O Dobrym Warsztacie
    • - Dodaj warsztat
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat DS

DS

Ikona samochodu

DS - modele

Ikona samochodu

DS DS 7

DS - powiązane artykuły

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

DS 7 po liftingu - francuski SUV z najmocniejszym napędem w historii

Po pięciu latach marka DS modernizuje swojego flagowego SUV-a - model DS7 Crossback - i rezygnuje z określenia Crossback. Nie ograniczono się tylko do delikatnych stylistycznych zmian, zmodernizowano również technikę samochodu.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto Premium

Silnik 1.2 PureTech - czy jest trwały i oszczędny?

Ma tylko trzy cylindry i występuje jako wolnossący lub z turbo. Na rynku mnóstwo jest aut z silnikiem 1.2 PureTech, ale czy to benzyniak warty uwagi?

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto Premium

DS E-Tense Performance – "Top Gun" na kołach

DS E-Tense Per­formance to samochód elektryczny, który startuje szybciej niż wyścigowy bolid F1. Przekładnia, wałki napędowe, nawet amortyzatory tego auta pochodzą z Formuły E. W rezultacie 815 KM mocy i 8000 Nm momentu obrotowego pozwalają na oszałamiający sprint od 0 do 100 km/h w 2,0 s! Oto próba okiełznania laboratorium badawczego na kołach.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto Premium

Stylowy, oszczędny i nietypowy DS 4 E-Tense 225. Do tego może być ładowany z gniazdka

Francuski kompakt marki premium z hybrydą plug-in to propozycja dla osób ceniących nie tylko indywidualność, lecz także dynamikę w trasie i oszczędność w mieście. Zobaczcie, jak sprawdził się w naszym wymagającym teście.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Czy przegląd auta poza ASO musi oznaczać utratę gwarancji? Interwencja UOKiK

Niektóre firmy nadal straszą właścicieli samochodów utratą gwarancji, gdy dokonają wymaganego przeglądu poza siecią autoryzowanych stacji obsługi. Trzeba było interwencji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), żeby kilka marek wreszcie zmieniło praktyki wobec kierowców korzystających z niezależnych warsztatów.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Test pojemności bagażników - jak producenci aut mijają się z prawdą

Niemiecki automobilklub ADAC znów ostrzega, by nie polegać wyłącznie na danych udostępnianych przez producentów samochodów. W wielkim teście pojemności bagażników aut okazało się, że deklarowane wartości mają się nijak do tego, co podczas pomiarów uzyskali eksperci.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

DS4 - ten samochód potrafi zaskoczyć

Citroen DS21 to bez wątpienia jeden z przełomowych modeli w historii całej motoryzacji. Urzekał, stylem, komfortem i zaawansowanymi rozwiązaniami technicznymi. Kilkadziesiąt lat po premierze DS21 ktoś w Citroenie wpadł na pomysł, aby stworzyć linię modeli nawiązujących do legendy. O ile o modelach DS3 i DS5 można powiedzieć, że były jakieś i gdzieś tam w nich było widać szaleństwo projektantów. To już w przypadku Citroena DS4 tego powiedzieć nie można. Potrzeba było kilku lat na to, aby w salonach marki DS pojawił się kompaktowy model — mowa oczywiście o DS4. Muszę przyznać, że stylistyka, jakość wykończenia i komfort oferowany przez ten model robi wrażenie. Ciekawi czym zaskoczył mnie najnowszy DS4?

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

DS 9 E-Tense z hybrydami plug-in - prestiżowo i ekologicznie

We flagowym modelu DS 9 pojawiły się dwie hybrydy plug-in: przednionapędowa oraz 4x4. Słabsza ma moc 250 KM i w trybie elektrycznym potrafi przejechać do 70 km, mocniejsza generuje aż 360 KM i rozpędza DS 9 od 0 do 100 km/h w 5,6 s!

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto Premium

DS 3 Crossback E-Tense – hipster z prądem

DS 3 Crossback E-Tense jest wyjątkowe pod niemal każdym względem. Już sama nazwa jest oryginalna, a do tego samochód ma elektryczny silnik o mocy 136 KM i nietuzinkową stylistykę nadwozia oraz wnętrza. To jeszcze nie koniec elementów, którymi pojazd wyróżnia się na tle klasowych konkurentów.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

DS E-Tense Performance. Ma styl, moc i technologię z Formuły E

DS E-Tense Performance to studium zapowiadający rozwój technologii i nowy design przyszłych modeli DS. Prototyp wyposażony w dwa silniki elektryczne pochodzący z bolidu wyścigowego z Formuły E.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

DS 3 Crossback – crossover "na bogato"

DS ma być marką premium w koncernie Stellantis, więc model DS 3 Crossback powinien zdecydowanie odróżniać się od Opla Mokki czy Peugeota 2008, i to nie tylko wyglądem. Czy warto wydać znacznie więcej na miejskiego crossovera?

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto Premium

Test systemów start-stop - po co to komu? Czy wiesz, że przez to tracisz 3 godziny rocznie?

Systemy start-stop mają obniżać zużycie paliwa i chronić środowisko. Korzyści są raczej symboliczne, ale zawsze to coś. Niestety, jednocześnie te układy dość ospale pracują...

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

DS 9 E-Tense 250 - mocniejszy napęd z lepszym zasięgiem

DS 9 E-Tense 250 - limuzyna z gamy francuskiego producenta otrzymała nową wersję. Jej moc urośnie o 25 KM w porównaniu do słabszej odmiany. Jest to oczywiście hybryda plug-in, której zasięg na prądzie też urósł.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Prezydent Francji woli SUV-a od klasycznej limuzyny

DS 7 Crossback w wersji Elysee został adaptowany jako oficjalny samochód prezydenta Francji Emmanuela Macrona. W porównaniu z oryginałem pojazd z napędem na wszystkie koła wydłużono i opancerzono, a pod maską pracuje 300-konna hybryda.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto Premium

DS 9 PureTech 225 Performance Line+ – styl, luksus i wyrafinowanie

DS – francuska marka, działająca od 2014 r. – wypuścił niedawno na rynek flagową limuzynę, która ma być alternatywą dla takich modeli, jak Audi A6, BMW serii 5, Mercedes klasy E. Czy niemieccy rywale mają się czego obawiać, przekonamy się, testując DS 9 z 225-konnym benzyniakiem.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto Premium

Ekologia, czy może eko-logika?

Filtry cząstek stałych, turbiny, bezpośredni wtrysk paliwa, zmienne fazy rozrządu, zawory EGR… Czy ktoś tu przypadkiem nie przesadza?

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto Premium

BMW Z1, Citroen DS i Volvo P1800 – kultowe klasyki w nowym wydaniu

Oto trzy modele, które naszym zdaniem zasłużyły na odrodzenie, bo w swoich czasach były samochodami wyjątkowymi. Tak sobie wyobrażamy BMW Z1, Citroena DS-a i Volvo P1800 w nowej formie, nawiązującej stylistycznie do słynnego protoplasty i z nowymi rozwiązaniami technicznymi.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

DS9 - dla tych, co szukają wyjątkowej limuzyny

Jedno trzeba przyznać Francuzom bez wątpienia: są odważni! Chcą ponownie zaistnieć w segmencie, w którym zdecydowana większość klientów wybiera modele Mercedesa, BMW czy Audi. Statystyki sprzedażowe wydają się tu okrutne. O ile bowiem np. auta liderującego w klasie premium Mercedesa znalazły w ubiegłym roku blisko 20 tys. nabywców, o tyle DS-ów sprzedało się w tym samym czasie 271, co dało francuskiej marce 10. pozycję na rynku (dane firmy Samar monitorującej polski rynek motoryzacyjny). Czy nowa propozycja - czyli DS9 - luksusowej limuzyny z Francji sprawi, że marka z niszowej stanie się popularną. Wątpię. Ale jeśli ktoś szuka dużego sedana, to może jednak warto?

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

DS7 Crossback E-Tense 300 Rivoli - pierwszy raz zawsze boli?

Kiedy w swoim prywatnym garażu masz BMW E30, Mini Cooper S i Skodę 120L, a hybrydę widziałaś tylko w spotach reklamowych, to pierwszy z nią kontakt boli. Choć dzięki DS7 Crossback E-Tense 300 Rivoli boli jakby mniej.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto Premium

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 – hybryda nie musi być nudna

Elektryk pozwala jeździć ekologicznie, benzyniak gwarantuje niezłe osiągi i duży zasięg, dobrą trakcję zapewnia napęd 4x4. Sprawdzamy, co jeszcze potrafi hybrydowy DS 7 Crossback.
Pokaż więcej

Materiały Premium

  • Piętnaście sposobów na upał w samochodzie bez klimatyzacji

    Kiedy temperatura przekracza 30 stopni, w nasłonecznione dni, w rozgrzanym aucie może być nawet 50 stopni ciepła. Jak przetrwać taki upał w samochodzie bez klimatyzacji?

  • Opel Zafira II (2005-14) – auto niedrogie w naprawie, a dostęp do tanich części łatwy

    To niesamowite, jak duże i praktyczne auto udało się zbudować na bazie kompaktowej Astry. Nie dość, że Zafira B ma przestronną część pasażerską i pojemny bagażnik, to w dodatku zmieści się w niej 7 osób (seria), a nieużywane fotele trzeciego rzędu znikają pod podłogą i tworzą równą część ładunkową.

  • Mazda MX-5 (2005-15) – solidny samochód, ale ma kilka punktów zapalnych

    To jeden z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych roadsterów na świecie. Trzecia generacja modelu pojawiła się w 2005 r. i dziś cieszy się sporym zainteresowaniem.

  • BMW i4 M50 – elektryczna "4-ka" czy coś więcej?

    BMW i4 w topowej wersji M50 w sprincie do setki może stawać w szranki z "M4-ką", oferuje funkcjonalność nadwozia 4 Gran Coupé i akustyczny komfort elektryka. W teście pozytywnie zaskoczyło też zasięgiem.

  • Oszczędne auta za 30-50 tys. zł na trudne czasy – TOP 10

    Ceny paliwa biją rekordy, nie zostaje nam nic innego, jak przyjrzeć się modelom na te kryzysowe czasy. Pod lupę bierzemy więc tym razem pojazdy, które nie tylko mało się psują, ale i jak najmniej palą. Lub jadą na prądzie. A do tego nie wydamy na nie fortuny, bo ich cena nie przekracza 50 tys. złotych.

  • Żadna hybryda plug-in nie zrobiła na mnie takiego wrażenia

    Techniczne "uzbrojenie" Artury zostało stworzone od podstaw, ale kumuluje dekadę doświadczeń McLarena w budowie hybryd. Dla wciąż młodej kuźni superaut to początek czegoś dużego i nowego. Na drogach Andaluzji i torze Ascari doświadczyłem możliwości 680-konnej hybrydy plug-in. I podręczyłem jej twórców pytaniami.

  • Silnik 2.0 FSI/TFSI - przyjazny dla środowiska ale nie dla kieszeni

    Silniki 2.0 FSI nie jest pierwszym benzyniakiem tego typu na rynku (prekursorem był silnik 1.8 GDI Mitsubishi — zaprezentowany w 1997 r.), ale bez wątpienia — jednym z częściej występujących na rynku. W teorii silnik 2.0 FSI to oszczędny i ekologiczny napęd, cechujący się znacznie wyższą efektywnością niż benzyniaki z konwencjonalnym wtryskiem paliwa.

  • Ford S-Max I (2006-15) – świetnie się go prowadzi i nawet dziś nieźle wygląda

    Van ze sportowymi cechami? Wprowadzając S-Maxa, Ford udowodnił, że to możliwe. Samochód nie tylko jest praktyczny, lecz także świetnie się go prowadzi i nawet dziś nieźle wygląda.

  • Porsche Cayenne Turbo GT – absurdalnie doskonały

    Cayenne’em Turbo GT Porsche łamie prawa fizyki, łącząc ogień z wodą – charakter rodzinnego SUV-a z niemal torową wyścigówką. I robi to w sposób, przez który ten niedorzeczny pomysł wydaje się najlepszy na świecie.

  • Citroen C4 Picasso (2006-13) – świetnie zaprojektowany, niestety nie starzeje się najlepiej

    Znakomicie zaprojektowany i przemyślany Citroen C4 Picasso to van, który niestety nie starzeje się najlepiej. Było kilka nieudanych silników, pojawiał się także problemy z elektroniką, awarie skrzyni zrobotyzowanej. Część egzemplarzy ma pneumatyczne miechy przy tylnej osi, które zapewniają stały prześwit niezależnie od obciążenia.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2022 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech