Auto Świat EV Testy Jeździliśmy prototypem nowego BMW serii 7. Limuzyna będzie miała kilka wersji napędowych

Jeździliśmy prototypem nowego BMW serii 7. Limuzyna będzie miała kilka wersji napędowych

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska

Jeździliśmy już prototypem nowego BMW serii 7. Szczególnie przypadła nam do gustu wersja elektryczna – BMW i7, która okazała się nadzwyczajnie dynamiczna, zwinna i mocna. Wolimy ją niż limuzynę napędzaną spalinowym rzędowym sześciocylindrowcem.

BMW i7 – prototyp elektrycznej wersji BMW serii 7 (2022)Auto Bild
  • Długa na 5,40 m bawarska limuzyna klasy luksusowej wejdzie na rynek późną jesienią
  • Do wyboru będzie kilka wariantów napędowych – wypróbowaliśmy dwa: elektryczny i benzynowy R6
  • Zaawansowane rozwiązania techniczne w układzie jezdnym przekładają się na fantastyczną dynamikę
  • Zasięg i czas ładowania akumulatora wersji elektrycznej porównywalne do dużego SUV-a BMW iX
  • Ten tekst pochodzi z nowego wydania "Auto Świata”, które do sprzedaży trafi w poniedziałek 11 kwietnia. Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz.

To jedna z tych prezentacji samochodowych, które sprawiają szczególną frajdę. Jesteśmy na terenie Driving Academy w bawarskim Maisach i mamy możliwość poprowadzenia luksusowej limuzyny nowej generacji – BMW i7 – jeszcze w zamaskowanej prototypowej postaci. W slalomie między pachołkami potężny krążownik porusza się tak dynamicznie, tak szybko, przy tak radosnym akompaniamencie pisku opon i w unoszącej się nad torem chmurze dymu, że ta zabawa mogłaby dla nas trwać wiecznie!

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska