Auto Świat EV Testy Renault Kangoo Van E-Tech to elektryczny dostawczak nie tylko dla kuriera

Renault Kangoo Van E-Tech to elektryczny dostawczak nie tylko dla kuriera

Renault Kangoo Van E-Tech to nieduży, elektryczny dostawczak o mocy 120 KM. Uzyskiwany zasięg oraz osiągi sprawiają, że jest to propozycja dla przedsiębiorców użytkujących pojazd głównie w mieście. Podczas testu sprawdziliśmy również użytkowe walory francuskiego modelu.

Renault Kangoo Van E-Tech
Zobacz galerię (30)
Tomasz Kamiński / Auto Świat
Renault Kangoo Van E-Tech
  • Renault Kangoo Van E-Tech napędzane jest elektrycznym silnikiem generującym 120 KM oraz 245 Nm
  • Na pokładzie samochodu znalazł się akumulator o pojemności 45 kWh. Po naładowaniu go na 100 proc. można maksymalnie pokonać 287 km zasięgu
  • Ceny z pokładową ładowarką o mocy 22 kW startują od 151 700 zł netto
  • Samochód został użyczony przez importera, a po teście zwrócony

Renault Kangoo Van E-Tech – dla kogo?

Renault Kangoo Van E-Tech wydaje się idealną propozycją dla kurierów czy innych przedsiębiorców, którzy funkcjonują przede wszystkim na terenie miasta. Do jazdy w takich warunkach w zupełności wystarczą osiągi 120-konnego silnika oraz zasięg, który dla testowanej wersji wynosi 287 km.

NASZA OCENA:
OCENY SZCZEGÓŁOWE:
Przestronność wnętrza:
Eksploatacja:
Jazda:
Utrata wartości:
Pojemność akumulatorów45 kWh
Maksymalna moc88/120 kW/KM
Maksymalny moment obrotowy245 Nm
Skrzynia biegówaut. 1b
Napędprzedni
Przyspieszenie 0-100km/h11.6 s
Prędkość maksymalna135 km/h
Średnie zużycie energii elektrycznej18.7 WLTP kWh/100km
Moc ładowania AC22 kW
Czas ładowania AC90 min
Moc ładowania DC80 kW
Czas ładowania DC37 min
Zasięg samochodu287 km
Długość / Szerokość / Wysokość4486/1919/1864 cm
Pojemność bagażnika min-max3300 l
Cena od151 700 (netto) zł
Rata leasingu od0 zł/miesiąc
Koszt wynajmu od0 zł/doba
Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji