Model EQE to przedstawiciel klasy wyższej, który najważniejsze, luksusowe cechy przejął od limuzyny EQS. W wersji EQE 350+ samochód ma jednostkę generującą 292 KM i przyspiesza w zakresie 0-100 km/h w czasie 6,4 s. Z kolei jako 476-konne EQE 43 4Matic osiąga setkę po 4,2 s.
Mercedes EQE 350+ ma w standardzie pakiet Advanced oraz wnętrze Electric Art. Specyfikacja obejmuje m.in. 19-calowe obręcze, pakiety lusterek i wyświetlaczy, klimatyzację automatyczną Thermatic oraz centralny airbag.
Dalsza część tekstu pod materiałem wideo
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoNie zabrakło również nastrojowego oświetlenia, czy podświetlanego elementu ozdobnego z wzorem Mercedes-Benz. Sportowy charakter można podkreślić, decydując się na nadwozie i wnętrze w linii AMG. Do wyboru jest też linia Electric Art (wyposażenie nadwozia), wyróżniająca się wyrazistymi, eleganckimi akcentami.
Mercedes EQE – bogate wyposażenie i długa lista opcji
Przeczytaj też:
- Citroen C5 X – awangarda i funkcjonalność. Już nim jeździliśmy
- Volvo XC60 T6 Recharge – szybszy niż myślisz, oszczędniejszy niż się spodziewasz
W opcji można mieć także skrętna tylną oś dostępną w dwóch wersjach (z kątem skrętu do 4,5 lub do 10 stopni) i reflektory Digital Light. W konfiguracji auta mają ponadto pomóc pakiety: Advanced Plus, Premium oraz Premium Plus.
Mercedes-AMG EQE 43 4Matic otrzymał elementy typowe dla modeli AMG. Dotyczy to przede wszystkim rozwiązań w obszarze układu napędowego, podwozia, hamulców, brzmienia, stylistyki oraz wyposażenia. W tej postaci auto ma w standardzie m.in. skrętną tylną oś (kąt skrętu do 3,6 stopnia) oraz reflektory Digital Light, które podczas otwierania i zamykania pojazdu prezentują grafikę specyficzną dla AMG.
Mercedesa EQE można już zamawiać, a pierwsze egzemplarze dotrą do salonów sprzedaży już w kwietniu. Za Mercedesa EQE 350+ trzeba zapłacić 333 tys. 600 zł, natomiast Mercedes-AMG EQE 43 4Matic to wydatek 468 tys. 900 zł.