W skali globalnej i regionalnej, jest połączona ze zmianami organizacyjnymi w regionie CEE, obejmującymi utworzenie nowego zespołu, odpowiedzialnego za rynki Polski, Węgier, Bułgarii oraz Czech

- To znacząca i pożądana zmiana nie tylko w obliczu inwestycji marki w rozwój nowej gamy modelowej oraz dynamiczny rozwój sieci dilerskiej, ale również dalszego rozszerzania zakresu opieki posprzedażnej, rozwoju marki w segmencie sprzedaży korporacyjnej, a także dalszego podnoszenia jakości obsługi klienta – mówi Robert Waligóra, szef INFINITI w regionie CEE.

Należy dodać, iż w minionym roku wzrost sprzedaży marki Infiniti w Europie sięgnął 140%, co w znaczącym stopniu jest zasługą świetnie przyjętych przez rynek kompaktowych modeli Q30 oraz QX30.

Dla polskiego rynku kluczowym w ostatnim roku był model Q50, którego sprzedaż, stanowiąca znaczące uzupełnienie dla nowych modeli kompaktowych segmentu premium, wzrosła o blisko 150%. Wielkim optymizmem napawa też liczba zamówień przyjętych w pierwszym kwartale tego roku w Polsce — niemal trzykrotnie wyższa od średniej kwartalnej z roku 2016.

- Tuż po wprowadzeniu modeli Q30 oraz QX30 , które błyskawicznie zdobyły serca klientów, w gamie Infiniti pojawił się model Q60, będący kwintesencją sportowych osiągów oraz komfortu jazdy. Zainteresowanie, tym świetnie zaprojektowanym stylistycznie samochodem coupe przerosło nasze najśmielsze oczekiwania – zdradza Robert Waligóra. – Zadanie jakie stawiam przed sobą i swoim zespołem to przede wszystkim ciągłe doskonalenie i dbałość o jakość obsługi klienta, praca nad wzmocnieniem świadomości marki oraz korzyści jakie wynikają z posiadania i użytkowania naszych produktów, zarówno wśród klientów prywatnych, jak i korporacyjnych.

W realizacji planów Roberta Waligórę wspierać będą:

Rafał Bizukojć – Sales and Marketing Manager w regionie CEE, pełniący tę funkcję od roku, a wcześniej zajmujący kierownicze stanowiska w działach sprzedaży i marketingu marek Peugeot i Nissan.

Krystian Popczyński – After Sales Manager w regionie CEE, który wnosi doświadczenie managerskie zdobyte w wielu obszarach związanych z obsługą posprzedażną, zarówno w sieci dilerskiej jak i strukturach importerskich w takich markach jak Mitsubishi, Seat i Ford. Pełnił m.in. funkcje kierownika działu technicznego i gwarancji oraz kierownika działu serwisu i działu części zamiennych.

Igor Grzechowiak – Corporate Sales Manager CEE, wcześniej zajmujący stanowiska kierownicze w działach rozwoju sieci i jakości, a także sprzedaży bezpośredniej oraz dilerskiej w Renault, Grupie PSA oraz Maserati.