Model New Warsaw, prezentowany w skali 1:1, wykonano z włókna szklanego. Projekt został wyposażony w oryginalne detale, m.in. koła o rozmiarze 22 cali, reflektory w technologii LED, stalowy grill i końcówki wydechu.
Równolegle powstaje jeżdżący model New Warsaw. Samochód jest budowany na bazie BMW M5, w oparciu o najwyższej klasy materiały. W klasycznej bryle samochodu zostaną wykorzystane elementy wyprodukowane za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych, m.in. drukarki 3D.
Nadwozie New Warsaw będzie wykonane ręcznie, z użyciem kevlaru i włókna węglowego. Samochód zostanie wyposażony w silnik o mocy ponad 600 koni mechanicznych oraz maksymalnie odciążony. Jego waga nie przekroczy 2000 kg. Obecnie wykonano 70 proc. pojazdu, a już wkrótce rozpoczną się pierwsze testy drogowe w kamuflażu. Samochód budzi zainteresowanie w kraju i na świecie, bo już spływają pierwsze zamówienia - nie tylko z Polski!
- Inicjatywą przewodnią projektu New Warsaw jest połączenie innowacyjności pojazdu na miarę XXI w. z retrodesignem charakterystycznym dla jej kultowej poprzedniczki. Samochód swoim wyglądem, wyposażeniem i wykonaniem przewyższy luksusowe marki aut z całego świata – mówi Michał Koziołek, twórca i projektant New Warsaw.
Samochód powstaje w ramach inicjatywy New Warsaw i firmy About-S. Zespół projektantów i konstruktorów modelu tworzą: Michał Koziołek, Michał Puchalski, Adam Mally, Łukasz Myszyński, Dawid Ozga, Jacek Śniadecki, Jacek Bodziony i Zbigniew Żelazny. W realizację ich pomysłu zaangażowały się polskie firmy, wspierając przedsięwzięcie reklamą, finansowo, w formie przekazanych części, a także poprzez pomoc przy wykonaniu poszczególnych elementów pojazdu. Sponsorem głównym New Warsaw jest Getin Bank.