„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiągniętych w pierwszym półroczu. Świetnie została przyjęta przez polskich klientów nowa Meriva, debiutująca na początku tego roku. Potwierdzeniem tego jest prawie 400% wzrost sprzedaży tego rodzinnego minivana w stosunku do zeszłego roku i najlepszy wynik miesięczny w historii sprzedaży.” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland. „Z kolei poprawa dostępności Mokki, miejskiego SUV-a Opla, przełożyła się prawie natychmiast na wzrost sprzedaży. W pierwszym półroczu wzrosła ona o ponad 100 proc.„.
W pierwszej połowie roku sprzedaż Opla Meriva wyniosła 705 sztuk, natomiast w analogicznym okresie 2013 roku były to 142 sztuki. Czerwiec był kolejnym z rzędu, dobrym miesiącem dla modelu Mokka, do klientów trafiło 188 aut. Narastająco sprzedaż Mokki w pierwszym półroczu wyniosła 944 sztuki w 2014 w porównaniu do 466 samochodów w 2013 roku.
Opel konsekwentnie rozwija także sprzedaż samochodów dostawczych. W pierwszym półroczu sprzedaż wyniosła 1 139 sztuk, co oznacza wzrost o 56% w porównaniu do zeszłego roku. Najpopularniejszymi modelami w gamie były Vivaro – 65% wzrostu i 631 sprzedanych egzemplarzy oraz Movano – 43% wzrostu i 138 sprzedanych egzemplarzy.
W drugiej połowie 2014 roku czekają nas kolejne premiery rynkowe Opla. Już wkrótce na polskim rynku pojawi się nowy Opel Vivaro z turbodoładowanymi silnikami wysokoprężnymi: 1.6 CDTI oraz 1.6 BiTurbo CDTI oraz Movano z bardzo nowoczesnymi jednostkami BiTurbo o pojemności 2,3 litra.
Przed nami także debiut modelu ADAM ROCKS, czyli modnego, miejskiego minicrossovera z otwieranym, brezentowym dachem Swing Top. A na sam koniec roku czeka nas premiera kolejnej generacji bestsellera Opla – na rynek trafi nowy Opel Corsa wyposażony nie tylko w silnik benzynowy nowej generacji ECOTEC 1.0 połączony z nową sześciobiegową przekładnią, ale także w zupełnie nowe podwozie i doskonale skalibrowany układ sterowania.