R&A Motorsports założył w roku 1975 Jeft Yergovich w celu modyfikacji i renowacji samochodów Shelby Mustang. Stopniowo firma poszerzyła swoją ofertę także dla innych wersji Mustanga, przede wszystkim takich odmian jak Mach 1 czy Boss 302 i 429. W tym roku po raz pierwszy podjęła się modyfikacji ostatniej generacji auta.
Zmodyfikowany Ford Mustang nazwano Twister Special, oznaczenie odwołuje się do limitowanej edycji wersji Mach 1 z roku 1970, którą opracowano specjalnie dla dealerów Forda z Kansas City i okolic.
Tuner R&A Motorsports zadowolił się osiągami silnika i skupił się na modyfikacjach stylistyki i zawieszenia. Zastosowano nowe amortyzatory i zmieniono układ hamulcowy. Największymi zmianami optycznymi są przestylizowany przedni zderzak i wlot powietrza na masce silnika. Wszystkie egzemplarze Twister Special otrzymają pomarańczowy lakier nazwany Grabber Orange z czarnymi pasami na masce i bokach karoserii. Nowe są także 20-calowe koła firmy Chipa Foose. Dla wersji coupe przygotowano także szklany dach panoramiczny.
Spółka R&A Motorsports twierdzi, że w wersji Twister Special powstanie 96 samochodów – 48 coupe i 48 kabrioletów. Za przeprowadzone modyfikacje trzeba zapłacić dodatkowe 12 995 dolarów.