Auto Świat Porady Eksploatacja Garaż tunera: Ford Focus 1,8 TDCi – hokus fokus

Garaż tunera: Ford Focus 1,8 TDCi – hokus fokus

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Samochód naszego dzisiejszego bohatera to Ford Focus z 1999 roku. Auto trafiło do Wojtka w roku 2002 i od tego czasu przeszło kilka faz tuningu – od „samolotu” z dużym aluminiowym skrzydłem po gustownie zmodyfikowany pojazd widoczny na zdjęciu.

Garaż tunera: Ford Focus 1,8 TDCi – hokus fokus
Zobacz galerię (53)
Auto Świat
Garaż tunera: Ford Focus 1,8 TDCi – hokus fokus

Pierwszą fazę tuningowania Wojciech przypomina dziś z uśmiechem na twarzy, a zarazem lekkim zawstydzeniem. W roku 2004 początkujący modyfikator dopiero zaznajamiał się ze słowem tuning. Po przeglądnięciu kilku magazynów tuningowych kupił agresywny przedni zderzak, mocno wyprofilowane progi oraz nakładkę pod tylny zderzak, która jako jeden z niewielu elementów przetrwała do dnia dzisiejszego. Wygładził również klapę bagażnika, zamontował 17-calowe koła 100+ brytyjskiego producenta Rimstock Plc i sportowe sprężyny Weitec, które obniżyły auto o ok. 4 cm. Jak mówi autor auta, szczytem bezguścia były chromowane tylne lampy Lexus style oraz zamontowanie ogromnego aluminiowego skrzydła. Do „doskonałości” brakowało już tylko naklejki No Fear albo haczyka pewnej firmy produkującej odzież i obuwie sportowe.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: