Logo

Garaż tunera: Ford Focus 1,8 TDCi – hokus fokus

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Pierwszą fazę tuningowania Wojciech przypomina dziś z uśmiechem na twarzy, a zarazem lekkim zawstydzeniem. W roku 2004 początkujący modyfikator dopiero zaznajamiał się ze słowem tuning. Po przeglądnięciu kilku magazynów tuningowych kupił agresywny przedni zderzak, mocno wyprofilowane progi oraz nakładkę pod tylny zderzak, która jako jeden z niewielu elementów przetrwała do dnia dzisiejszego. Wygładził również klapę bagażnika, zamontował 17-calowe koła 100+ brytyjskiego producenta Rimstock Plc i sportowe sprężyny Weitec, które obniżyły auto o ok. 4 cm. Jak mówi autor auta, szczytem bezguścia były chromowane tylne lampy Lexus style oraz zamontowanie ogromnego aluminiowego skrzydła. Do „doskonałości” brakowało już tylko naklejki No Fear albo haczyka pewnej firmy produkującej odzież i obuwie sportowe.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu