i Ray A. Graham zajmujący się budową ciężarówek wykupili w 1928 roku firmę samochodową Paige-Detroit Motor Co. W 1928 roku Graham-Paige był pod względem wielkości 12. firmą motoryzacyjną w USA. Na początku montował silniki używane przez Paige - 8-cylindrowe rzędowe Lycominga, 6-cylindrowe Continental o poj. 3128 ccm, 6366 ccm i 4740 ccm. Na początku lat 30. firma przeżywała kryzys. Tendencji tej nie zahamował wprowadzony na rynek w 1932 roku model Blue Streak projektu Amosa Northupa, jak również zastosowanie w 1934 roku sprężarki odśrodkowej. Od 1936 roku Graham skoncentrował się na produkcji aut z 6-cylindrowymi silnikami 2780 ccm i 3596 ccm sprzedawanymi pod nazwą Crusader i Cavalier. Rok później sprzedał licencję na produkcję modelu Supersix Nissanowi. W 1938 roku na rynek wszedł kontrowersyjny model 96/97 zwany ze względu na swój charakterystyczny przód "nosem rekina".Prezentowany model Custom Supercharged Eight produkowano w latach 1933-37 w wersjach: sedan, kabriolet i coupé. Samochód napędzany był 8-cylindrowym, rzędowym, dolnozaworowym silnikiem z turbodoładowaniem, o poj. 4305 ccm i mocy 135 KM. Auto osiągało maks. prędkość 150 km/h.
Graham Custom Eight 1934 rok USA
Trzej bracia Joseph B., Robert C.
Auto Świat
Graham Custom Eight 1934 rok USA