Pierwszym produkowanym przez nią samochodem był model 10 CV napędzany 2-cylindrowym silnikiem o pojemności 1797 ccm. Już po roku pojawiły się modele 4-cylindrowe, a wśród nich 12 CV z silnikiem o pojemności 1943 ccm, a nieco później 2120 ccm. Przez 20 lat sprzedawany był on jako taksówka. W latach 30. podstawowymi modelami budowanymi przez Unic były U z dolnozaworowymi silnikami 4- i 6-cylindrowymi. Równolegle firma produkowała pojazdy dostawcze i ciężarowe. Budowę aut osobowych zakończono w 1939 r. Nadwozia do samochodów Unic projektowali najwięksi styliści motoryzacyjni tamtych lat. Wśród nich byli Capron, Letoumer&Marchand i Pourtout. Nadwozie prezentowanego modelu powstało w pracowni De Villars'a. Auto napędzał 6-cylindrowy, rzędowy, górnozaworowy silnik o pojemności 2995 ccm i mocy 85 KM. Napęd przenoszony był poprzez elektromechaniczną skrzynię biegów Cotal. Prędkość maksymalna dochodziła do 130 km/h.
Unic U6 sport 1936 Francja
W 1905 r. Georges Richard opuścił koncern Richard-Brasier i założył własną firmę Unic.
Auto Świat
Unic U6 sport 1936 Francja