Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...
Auto Świat Problemy

Problemy

Auto nie chce zapalać na mrozie? Oto sześć typowych powodów

Auto nie chce zapalać na mrozie? Oto sześć typowych powodów

Jeszcze nie tak dawno temu, kiedy przychodziły siarczyste mrozy, problemy z rozruchem aut nikogo nie dziwiły. Nowoczesne auta nieźle znoszą niskie temperatury, a jeśli pojawiają się problemy z rozruchem, to nie ma co twierdzić, że "ten typ tak ma", tylko trzeba poszukać przyczyn. Podpowiadamy, jakie mogą być powody problemów z rozruchem przy niskich temperaturach.

Używana Alfa Romeo Giulia - kochaj, albo... zachowaj spokój

Używana Alfa Romeo Giulia - kochaj, albo... zachowaj spokój

Nie da się ukryć, że Alfa Romeo Giulia zaliczyła na początku produkcji kilka wpadek. To z kolei sprawiło, że co poniektórzy znów zaczęli powtarzać stare – i średnio śmieszne – żarty o lawetach. Ale po pierwsze, nikt, kto ceni nietuzinkowy styl, tylny napęd i znakomite własności jezdne, nie przejdzie obok tego auta obojętnie. Po drugie – większość usterek szybko wyeliminowano.

Używany Hyundai i20 II - nauka nie poszła w las

Używany Hyundai i20 II - nauka nie poszła w las

Druga generacja Hyundaia i20 ma wiele atutów i tylko kilka typowych usterek. To auto dla tych, którzy oczekują prostej techniki i przewidywalnych kosztów eksploatacji. No i czują... sentyment po nauce jazdy

Ciężkie życie kierowcy "elektryka". Podczas ładowania znalazłem "liścik miłosny"

Ciężkie życie kierowcy "elektryka". Podczas ładowania znalazłem "liścik miłosny"

Jak wygląda infrastruktura ładowania w Polsce? Ano tak, że w trakcie uzupełniania energii na stacji szybkiego ładowania w Lublinie znalazłem dosadny "liścik miłosny" pozostawiony za wycieraczką testowanego przeze mnie samochodu elektrycznego. Czy czekają nas teraz przepychanki pod ładowarkami?

Pięć używanych modeli segmentu B z dieslem: małe auta mało palą

Pięć używanych modeli segmentu B z dieslem: małe auta mało palą

Oto pięciu wspaniałych! Citroën C3, Ford Fiesta, Opel Corsa, Peugeot 207 i VW Polo – wszystkie w wieku ok. 10 lat, wszystkie w popularnych wersjach hatchback, wszystkie z oszczędnymi dieslami pod maską, bo średnio palą poniżej 5 l/100 km! Który z nich gwarantuje również rozsądne koszty eksploatacji i wysoką trwałość?

Używany Fiat 500 - ma więcej zalet niż wad

Używany Fiat 500 - ma więcej zalet niż wad

Fiat 500 mimo ponad 14 lat obecności na rynku wciąż nie stracił wiele ze swojego uroku, do tego ma prostą technikę i jest niedrogi w naprawach. A trwałość? Całkiem niezła, choć nagromadzenie drobnych awarii może czasem irytować.

Używane MINI - stylowe, ale czy warto je kupić?

Używane MINI - stylowe, ale czy warto je kupić?

Pierwsza generacja nowożytnego MINI miała swoje bolączki, ale dopiero druga na tyle mocno dała się niektórym we znaki, że dziś część osób na dźwięk słowa "MINI" dostaje białej gorączki. Na szczęście trzecia odsłona tego modelu wyszła konstruktorom dużo, dużo lepiej – jakość znacząco wzrosła, liczba usterek mocno spadła.

Złośliwi nazywali go Golfem pięć i pół, ale "szóstka" nie była tylko modernizacją

Złośliwi nazywali go Golfem pięć i pół, ale "szóstka" nie była tylko modernizacją

Za czasów młodości Volkswagen Golf VI nie miał łatwego życia: raz, że nie była to zupełnie nowa konstrukcja, dwa – szybko okazało się, że problemy sprawiają silniki TSI, potem doszła do tego jeszcze afera spalinowa. Ale dziś patrzymy na te kwestie inaczej.

Podczas upałów silnik się grzeje? Sprawdź co się dzieje pod maską

Podczas upałów silnik się grzeje? Sprawdź co się dzieje pod maską

Fala upałów to wyzwanie dla naszego samochodu. Właśnie w okresie bardzo wysokich temperatur na jaw mogą wyjść problemy, które wcześniej nie dawały żadnych oznak. Często wtedy właśnie układ chłodzenia pokazuje, że potrzebuje naszej opieki. Czasem wystarczy zwykłe czyszczenie.

Brytyjska policja ma problem z radiowozami BMW. Auta mają zakaz jazdy w pościgach

Brytyjska policja ma problem z radiowozami BMW. Auta mają zakaz jazdy w pościgach

Policja w Wielkiej Brytanii ma w swoim wyposażeniu auta BMW wyposażone w trzylitrowe silniki Diesla. Te samochody dostały zakaz angażowania się w pościgi, ponieważ grozi to awarią jednostki napędowej.

Używana Mazda 3 - trwała, droga i... pożądana

Używana Mazda 3 - trwała, droga i... pożądana

Statystyki nie kłamią: Mazda 3 od lat bardzo dobrze radzi sobie w różnorakich zestawieniach najmniej awaryjnych modeli. A generacja z lat 2013-19 ma coś jeszcze – bardzo atrakcyjne opakowanie i sporo ciekawostek technicznych.

Zegary w niektórych Hondach przy uruchomieniu cofają się do 2002 r.

Zegary w niektórych Hondach przy uruchomieniu cofają się do 2002 r.

Na początku 2022 r. właścicieli różnych modeli marki Honda oraz Acura przywitała informacja, że ich pokładowe czasomierze cofnęły się do 2002 r. i tam utknęły. Sprawa dotyczy aut wyposażonych w system nawigacji wyprodukowanych między 2004 a 2012 r. Na razie producent nie znalazł jeszcze rozwiązania. Dlaczego tak się stało?

Brak półprzewodników. Jak radzą sobie z problemem producenci?

Brak półprzewodników. Jak radzą sobie z problemem producenci?

Producenci cały czas poszukują rozwiązania największego problemu dzisiejszej motoryzacji – braku półprzewodników. Jak się okazuje, jest światełko w tunelu, choć głównie w odniesieniu do aut elektrycznych.

Policja ma problem z zakupem radiowozu. Powodem brak półprzewodników

Policja ma problem z zakupem radiowozu. Powodem brak półprzewodników

Policja z Poznania ma problem z zakupem nieoznakowanego radiowozu. Z powodu problemów z produkcją aut m.in. przez brak półprzewodników, nawet służby nie otrzymają potrzebnego auta zgodnie z ustalonym terminem.

Braki w magnezie. Producenci mogą mieć problem, także ci polscy

Braki w magnezie. Producenci mogą mieć problem, także ci polscy

Problemy z produkcją ciągną się cały czas za producentami aut, ale także za poddostawcami. Problem magnezu został zauważony, a co gorsza uderza też bezpośrednio w polski przemysł, który jest bardzo ważny dla motoryzacji.

Renault zwalnia pracowników. Ma problem z produkcją aut

Renault zwalnia pracowników. Ma problem z produkcją aut

Renault uległ globalnym problemom z brakiem półprzewodników. Nowe samochody nie mogą mieć wyposażenia, które proponuje producent. Firma będzie także zwalniać pracowników i ograniczy produkcję samochodów.

e-TOLL - wielu kierowców nie wyjedzie na drogi przez nowy system opłat

e-TOLL - wielu kierowców nie wyjedzie na drogi przez nowy system opłat

Od dzisiaj jedyny system opłaty elektronicznej za przejazd drogami płatnymi odbywa się tylko za pomocą nowego systemu e-TOLL. Niestety są problemy z rejestracją, a co za tym idzie, wiele samochodów nie może wyjechać na drogi.

Kierunkowskazy w Mini wskazują odwrotny kierunek. Ich działanie jest nielogiczne

Kierunkowskazy w Mini wskazują odwrotny kierunek. Ich działanie jest nielogiczne

Zasadnicza koncepcja kierunkowskazu jest tak prosta i banalna, że nie da się jej zepsuć, prawda? Błąd. Zobaczcie, jak działają "migacze" w nowym Mini Countryman na rynek amerykański. Zdezorientowani? Tak, my też!

Volkswagen ma problemy

Volkswagen ma problemy

Niemiecki koncern opracowuje strategię działania na następne lata. Jak donoszą dobrze poinformowane źródła z samej firmy atmosfera wśród pracowników jest bardzo napięta i nikt nie może być pewny swojej przyszłości

Ryzykowne auta na literę R

Ryzykowne auta na literę R

W kolejnej części naszej serii przyszedł czas na literę R. Tym razem nie mieliśmy kłopotów z wytypowaniem ryzykownych aut.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test