Auto Świat Używane Co warto kupić Używana Alfa Romeo Giulia - kochaj, albo... zachowaj spokój

Używana Alfa Romeo Giulia - kochaj, albo... zachowaj spokój

Autor Piotr Wróbel
Piotr Wróbel

Nie da się ukryć, że Alfa Romeo Giulia zaliczyła na początku produkcji kilka wpadek. To z kolei sprawiło, że co poniektórzy znów zaczęli powtarzać stare – i średnio śmieszne – żarty o lawetach. Ale po pierwsze, nikt, kto ceni nietuzinkowy styl, tylny napęd i znakomite własności jezdne, nie przejdzie obok tego auta obojętnie. Po drugie – większość usterek szybko wyeliminowano.

Używana Alfa Romeo Giulia
Zobacz galerię (19)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Używana Alfa Romeo Giulia
  • Zadbane auta z polskich salonów wyceniane są na minimum 80 tys. zł
  • Przedliftingowa Giulia ma nieco braków w wyposażeniu, zwłaszcza w porównaniu np. z BMW czy Mercedesem. Ale jeździ bodaj najlepiej w klasie
  • Giulia ma dostarczać radości z jazdy, koniec kropka!
  • Więcej takich informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Na początek cofnijmy się na moment do drugiej połowy lat 80. XX w. Wtedy bowiem miało miejsce ważne wydarzenie – oto 1 stycznia 1987 r. Fiat przejął pod swoje skrzydła markę Alfa Romeo (umowę podpisano w listopadzie 1986 r.). To okres, gdy na rynku dostępny był już model 75, czyli – jak miało się okazać – ostatnia wielkoseryjna Alfa Romeo z tylnym napędem. Ostatnia "prawdziwa" Alfa Romeo (transaxle!), jak dziś wzdychają niektórzy...

Autor Piotr Wróbel
Piotr Wróbel