Każda ekipa wyposażona została także w autobus (różne marki, gdyż Hyundai nie sprzedaje w Europie autokarów), na którym poza oznaczeniami sponsora i FIFA umieszczono hasła zagrzewające do walki reprezentantów danego kraju. W Polsce zwyciężył slogan: "Biało-czerwoni! Waleczni i niebezpieczni" (w wersji angielskiej "White and Red! Dangerous and Brave"). W sensie motoryzacyjnym dla naszych zawodników będzie to pewnego rodzaju odskocznia - na co dzień ich prywatna flota zdecydowanie odbiega od oferty Hyundaia. Polscy piłkarze lubią mocne samochody. 23 zawodników powołanych do reprezentacji ma auta, których łączna moc przekracza 5000 KM! Najpopularniejszą marką w zespole jest BMW. Najmocniejsze to 507-konne coupé tego producenta w wersji M6. Mocni PolacyNasi piłkarze niechętnie udzielali informacji o swoich pojazdach. Czterech w ogóle odmówiło odpowiedzi. Nie chcieli z nami rozmawiać Euzebiusz Smolarek, który oddziela życie zawodowe od prywatnego, i Radosław Sobolewski. Na motoryzacyjne zwierzenia nie dał się także namówić Jacek Krzynówek, który miał przykrą przygodę z samochodowymi gangsterami. Mariusz Jop, obrońca Spartaka Moskwa, stwierdził, że nie ma się czym chwalić, bo jego auto odstaje od pojazdów innych zawodników. Nieoficjalnie najmocniejszym autem w reprezentacji jest BMW M6. Niestety właściciel prosił o nieujawnianie, do kogo należy to 507-konne monstrum. Oficjalnie najwięcej koni pod maską ma obrońca Szachtaru Donieck Mariusz Lewandowski, który porusza się 450-konnym Porsche Cayen-ne'em Turbo. Na drugim miejscu znajduje się Audi A8 z silnikiem 4.2 (335 KM) należące do bramkarza Artura Boruca. Najsłabsze i przy okazji najstarsze auto ma najmłodszy z piłkarzy 21-letni Łukasz Fabiański. Porusza się 13-letnim Golfem 1.6 (75 KM), którego sprezentowali mu rodzice. Jak nam wyjaśnił, nie jest fanem motoryzacji i jak dotychczas inwestował bardziej w mieszkanie niż w auto. Jedyną prawdziwą terenówkę ma trener Paweł Janas. - Jestem miłośnikiem polowań - wyjaśnia selekcjoner - dlatego zdecydowałem się na Toyotę Land Cruiser. Piłkarze najwyraźniej rzadziej poruszają się w terenie, bowiem preferują duże SUV-y. BMW X5 3.0 ma Sebastian Mila. Właścicielem nietypowego SUV-a stał się także niedawno Dariusz Dudka. - Obecnie mam Infiniti FX35 - mówi piłkarz Wisły Kraków. - Kupiłem je, bo bardzo mi się spodobało. Wcześniej jeździłem BMW i wciąż jestem zakochany w tej marce, szczególnie po tym, jak jeden z kolegów przewiózł mnie swoim M6. Duży samochód ma także Maciej Żurawski, który gra w Glasgow. - Czym jeżdżę? Najczęściej tramwajami i taksówkami - żartuje napastnik. - W Polsce mam Mercedesa ML. Nad podobnym pojazdem zastanawia się także Michał Żewłakow: - Mam służbowego Mercedesa C 220 CDI, który jest bardzo fajnym autem, bo nie rzuca się za bardzo w oczy. Ostatnio przyszedł mi jednak do głowy pomysł, aby kupić coś dużego, nie wiem tylko czy wybrać Mercedesa ML czy też nowe Audi Q7?Wśród reprezentantów znajdziemy jeszcze jednego właściciela Mercedesa. To bramkarz Tomasz Kuszczak, który ma klasę C 1.8 Kompressor. - Wkrótce zmienię ją pewnie na coś sportowego. Nie wiem jednak jeszcze na co - mówi.Na sportowoNajpopularniejszą marką w zespole jest BMW -6 modeli. Mocną "siódemkę" 745i z 2003 roku ma najstarszy zawodnik Jacek Bąk. Nasz obrońca od pewnego czasu ma także motocykl. Największym modelem BMW jeździ także Seweryn Gancarczyk, tyle że jest to auto z 1997 roku (silnik 4.4 V8). Sporo jest "trójek". Takie pojazdy mają Kamil Kosowski (330i), Ireneusz Jeleń (320d) i Paweł Brożek. - Moje 330d odkupiłem od kolegi klubowego Marcina Baszczyńskiego. Silnik tego pojazdu to po prostu marzenie, szczególnie dzięki bardzo wysokiem momentowi obrotowemu - mówi Brożek. Sam Baszczyński przesiadł się za to do sportowej Mazdy. - Kupiłem RX8 - mówi - które ma świetne osiągi, ale niestety dużo pali. Silnik Wankla dostarcza za to niezapomnianych wrażeń słuchowych i można go bardzo wysoko kręcić. Kilku piłkarzy ma także pojazdy Grupy VW. Niemieckim autem porusza się Piotr Giza, który ma nowego Passata 2.0 TDI. Mirosław Szymkowiak jeździ klubowym Seatem Leonem, a Bartosz Bosacki Audi A6. Dwóch naszych piłkarzy wybrało Volva: Grzegorz RasiakS60, a Arkadiusz Radomski S80 z silnikiem 3.2.Dla VIP-ów GrandeurPrzedstawiciele FIFA i najważniejsi goście imprezy będą poruszać się podczas mistrzostw świata topowymi wersjami flagowej limuzyny koreańskiego koncernu. Luksusowy Hyundai Grandeur oferowany jest w Europie z benzynowym silnikiem V6 o mocy 235 KM lub dieslem 2.2o mocy 150 KM.Orły Janasa i ich samochodyPaweł Janas Toyota Land CruiserMariusz Lewandowski Porsche Cayenne TurboArtur Boruc Audi A8 4.2Łukasz Fabiański VW Golf III 1.6Sebastian Mila BMW X5 3.0Dariusz Dudka Infiniti FQ35Maciej Żurawski Mercedes MLMichał Żewłakow Mercedes C220 CDITomasz Kuszczak Mercedes C 180 Kompr.Jacek Bąk BMW 745iSeweryn Gancarczyk BMW serii 7Kamil Kosowski BMW 330iIreneusz Jeleń BMW 320dMarcin Baszczyński Mazda RX8Piotr Giza VW Passat 2.0 TDIMirosław Szymkowiak Seat LeonDariusz Bosacki Audi A6Grzegorz Rasiak Volvo S60Arkadiusz Radomski Volvo S80
Auta, piłkarze, mistrzostwa
Flota ponad 1000 samochodów Hyundaia i 2700 autobusów obsługuje każdego dnia 32 narodowe ekipy podczas trwających od 4 dni Piłkarskich Mistrzostw Świata 2006. Do ich dyspozycji koncern oddał modele: Sonata, Grandeur, Trajet, Tucson, Santa Fe i H-1.