Logo
TestyTesty nowych samochodówAudi A6 Avant 2.4 - Prawie perfekcyjny

Audi A6 Avant 2.4 - Prawie perfekcyjny

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Nadwozie/j-kość. Choć sylwetka A6 z pewnością do awangardowych nie należy, właśnie tą cechę doceniają klienci Audi.

Audi A6 Avant 2.4 - Prawie perfekcyjny
Zobacz galerię (4)
Auto Świat
Audi A6 Avant 2.4 - Prawie perfekcyjny

Auto ma bardzo wyważone proporcje nadwozia, charakterystycznym elementem jest potężny, chromowany grill. We wnętrzu też nie ma przesadnych ekstrawagancji. Producent postawił na praktyczność i dobre samopoczucie pasażerów.Nikt poza środkowym pasażerem tylnej kanapy nie powinien narzekać na brak swobody czy komfortu podróżowania."Środkowemu" przeszkadzać będzie szeroki tunel oraz wyprofilowanie kanapy, które kładzie nacisk na wygodę pasażerów siedzących od zewnętrz. Jak przystało na kombi tej klasy, bagażnik ma dużą pojemność (565 l), a po złożeniu tylnych siedzeń oferuje przestrzeń o regularnych kształtach i długości 2 m. Zaczepyzamocowano na szynach, dzięki czemu w zależności od gabarytów bagaży możemy je odpowiednio ustawiać. Do dyspozycji pozostaje jeszcze drążek teleskopowy i pas mocujący.Układ napędowy/osiągi."Podstawowy" silnik w A6 Avant to jednostka 6-cylindrowa o mocy 177 KM. Mimo ważącego 1,5 tony nadwozia jednostka bardzo sprawnie napędza auto, choć wyraźnie odczuwa się, że najlepiej reaguje w górnym zakresie obrotów.Do średniego spalania 10 l/100 km trzeba się przyzwyczaić, w trasie przy deliktanej jeździe silnik zadowoli się wartością o około 2 l mniejszą. 6-biegowa skrzynia zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń. Układ jezdny/komfort. Nie jest to auto sportowe, ale gdy kierowca zechce ostrzej pojechać na zakrętach, to może to robić Avantem w sposób bardzo bezpieczny. Amortyzacja nierówności przebiega cicho i bez zbędnych drgań. Koszty/bezpieczeństwo. 5 gwiazdek w Euro-NCAP, wyposażenie niemal kompletne, tylko ta cena...+ Duża ilość miejsca dla pasażerów, pojemny bagażnik, dobrze wykończone wnętrze, świetne właściowości jezdne- Elektrycznie sterowany hamulec ręczny wymaga nauki, wysoka cena zakupu, przeglądy co 15 tys. km

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy:
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium