Zmiany we wnętrzu objęły przede wszystkim deskę rozdzielczą – jest na niej teraz więcej chromu (panel otaczający ekran nawigacji). W opcji można zamówić także wykończenie deski skórą. Audi Q7 oferowane jest także w wersji 7-osobowej – foteliki trzeciego rzędu składają się w podłodze bagażnika. Ich użyteczność jest jednak ograniczona, gdyż mogą na nich podróżować osoby o wzroście do 160 cm, nadają się więc przede wszystkim do przewozu dzieci.
Tylna kanapa jest przesuwana, można w ten sposób regulować przestrzeń ładunkową. W wersjach luksusowych zamiast tylnej, 3-osobowej kanapy oferowane są dwa oddzielne fotele. Jeśli zamówi się do tego zestaw multimedialny, wnętrze Q7 może służyć do prowadzenia biznesowych prezentacji. Lista opcji jest niezwykle bogata, obejmuje m.in. supersprzęt audio Bang & Olufsen z 14 głośnikami oraz pneumatyczne zawieszenie z możliwością regulacji prześwitu w zakresie 145-240 mm. W nowym modelu silniki Diesla mniej palą, są mocniejsze, a jednocześnie bardziej ekologiczne. Nowością jest jednostka 3.0 TDI clean diesel, spełniająca normę Euro 6 (zacznie obowiązywać w 2014 r.).
Najtańsze Q7 z silnikiem 3.6 FSI/280 KM kosztuje 233,7 tys. zł, wersja 4.2 FSI/350 KM – 300 tys. zł. Q7 z silnikiem 3.0 TDI/240 KM kosztuje 235 tys. zł, a w wersji clean diesel – 248 tys. zł. Za topowe V12 TDI o mocy 500 KM zapłacimy 598 tys. zł.