Cena samochodu nie jest niska, ale jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że niemieccy konkurenci (Audi RS6, BMW M5 i Mercedes E63 AMG) kosztują średnio o około 30 tys. euro drożej, to Cadillac wypada bardzo konkurencyjnie. Tym bardziej że popisuje się naprawdę sportowym charakterem, ma kompletne luksusowe wyposażenie oraz oryginalny wygląd.
Cadillac CTS-V - 4-drzwiowa Corvette
Topowa i najmocniejsza wersja sedana Cadillaca CTS jest oferowana w Europie na zamówienie (także w Polsce) od jesieni tego roku. Auto wyposażono w 8-cylindrowy silnik z kompressorem z Corvette ZR1 o poj. 6,2 l i mocy 564 KM. Do tego odpowiednio podrasowano wygląd nadwozia i wnętrza – już na pierwszy rzut oka widać, że mamy do czynienia z zawodowcem.Wrażliwi na zapachy dochodzące z rury wydechowej właściciele sportowych samochodów ze stajni AMG, M czy też quattro GmbH nie będą mieli zbyt wiele do powiedzenia w starciu z myśliwcem Cadillaca. Pozostaje im tylko posłuchać ryku 8 cylindrów, wydawanego przez odjeżdżające auto. W rytmie słynnego przeboju „Ready to Rock” CTS-V rozpędza się do setki w 4,8 s i może osiągnąć maksymalną prędkość 308 km/h (282 km/h w wersji z dostępną bez dopłaty automatyczną skrzynią biegów). Jeśli do tego dołożyć fantastyczny układ kierowniczy, sztywno zestrojone aktywne zawieszenie (nawet w trybie komfortowym) oraz profilowane, świetnie trzymające sportowe fotele, to pełnia satysfakcji jest gwarantowana. Średnie zużycie paliwa na poziomie 14,3 l/100 km w tym wypadku można zaakceptować.