Czy równie dobrze zaprezentuje sięw Europie i w Polsce, gdzie przybędzie z nowoczesnej fabryki Chryslera zlokalizowanejniedaleko Detroit? Grupa Chryslerama na razie 0,6 -proc. udział w rynku samochodowym w Polsce. Bardzo dobrze sprzedaje się flagowy model 300M, niewątpliwy sukces odniósłteż reprezentujący Dodge'a, kompaktowy Caliber.Sebring może sporo namieszać w segmencie D. Zwłaszcza że zapowiadana jest konkurencyjna cena. W wersji z turbodoładowanym silnikiem Diesla (2.0 o mocy 140 KM) ma ona wynosić mniej niż 100 tys. zł.Wnętrze jest eleganckie i bardzo komfortoweLinia nadwozia zdradza, że mamy do czynienia z solidnym, amerykańskim samochodem. Przynależność do Chryslera podkreśla charakterystycznadla marki krata chłodnicy.Maska silnika z przetłoczeniamidodajeelegancji i lekkości temu dużemu autu. Komponują się one z przetłoczeniami pociągniętymi wzdłuż karoserii. Z tyłu, na klapie bagażnika, umieszczono duże logo firmy.Należy podkreślić wysoką jakość materiałów wykończeniowych. W opcji otrzymamy skórzaną tapicerkę siedzeń. Jeśli nie życzymy sobie, wówczas mogą one być obszyte tkaniną, która jest antystatyczna, plamoodporna i zapobiega utrwalaniu się zapachów. Fotele z przodu są idealnie dopasowane do sylwetki kierowcy i pasażera. Nawet długa podróż nie powoduje zmęczenia. Bardzo wygodnie siedzi się również z tyłu. Nie barkuje miejsca ani nad głową, ani na nogi. Przed oczyma kierowcy głęboko osadzone zegary. Cała deska rozdzielcza jest gustownie wykończona. Nie można mieć zarzutów do jakości plastikowych elementów. Domi-nują dwa odcienie szarości lub beżu połączone z drewnianymii metalizowanymi dodatkami. Samochód jest znakomicie wyciszony. Również podczas jazdy dieslem we wnętrzu panuje cisza. Podróż ułatwia i uprzyjemnia najnowszej generacji, wielofunkcyjny system audio i nawigacji z 7-calowym ekranem dotykowym (opcja). Pasażerowie na tylnej kanapie mogą oglądać filmy na DVD, słuchać muzyki lub podłączyć konsolę gier komputrowych czy odtwarzacz MP3. Dwa uchwyty na kubki chłodzą lub podgrzewają napój w zakresie temperatury od 2 do 60 stopni Celsjusza. Lista udogodnieńjest znacznie dłuższa, a większość znajdzie się w wyposażeniu standardowym nowego Sebringa. Samochodem jedzie się naprawdę wygodnie i komfortowo. To niewątpliwie zasługa układu zawieszenia (z przodu kolumny McPhersona, z tyłu oś wielowahaczowa), ale też dużego rozstawu osi, bardzo precyzyjnego układu kierowniczego i znakomitego wyciszenia kabiny pasażerskiej. Oszczędne i dynamicze jednostki napędoweNie bez znaczenia w tej kwestii są również silniki Sebringa.Przebojem może być 2-litrowy diesel o mocy 140 KM, który średnio zużywa ok. 6,0 l oleju na 100 km. Poza tym producent przewidział 2 jednostki benzynowe: 2.0/156 KM i 2.4/170 KM. Ten ostatni silnik może współpracować z manualną lub automatyczną skrzynią biegów.