Ford Focus 1.6 TDCI (115 KM) Trend - Kierowca może zająć optymalną pozycję na bardzo wygodnym fotelu. Zagmatwane wzornictwo instrumentów wymaga przyzwyczajenia, podobnie jak schylanie głowy podczas zajmowania miejsc tylnych.
SILNIK Nieduży diesel jest kulturalny i potrafi mocno ciągnąć od niskich obrotów, jednak po wciśnięciu pedału gazu poniżej 2 tys. obr./min trzeba trochę poczekać, aż „rozkręci się” turbina.
ZAWIESZENIE Ford postawił na komfort – Focusa prowadzi się raczej dostojnie niż sportowo, a układ kierowniczy lekko działa. Auto jest natomiast niezwykle wygodne.
KOSZTY Sześć airbagów, ESP, klimatyzacja, radio – Ford ma wszystko, co trzeba. Podczas spokojnej jazdy spalanie jest bardzo niskie.
Opel Astra 1.7 CDTI (110 KM) Enjoy - NADWOZIEBardzo dużo miejsca w kokpicie, dobrze wyprofilowany fotel. Konsola przeładowana przyciskami i pokrętłami, ciasne miejsca tylne, utrudnione wsiadanie na kanapę. Pierwszorzędna jakość wykończenia.
SILNIK Diesel Opla pracuje mniej kulturalnie od swojego „kolegi” z Forda i wykazuje większe zawahanie po mocnym dodaniu gazu na niskich obrotach. Ogólnie to mniej zrywna jednostka napędowa.
ZAWIESZENIE Astra jest sztywniej zawieszona od Focusa, ale z powodu układu kierowniczego przekazującego umiarkowaną informację zwrotną nie prowadzi się dynamiczniej. Niższy komfort jazdy.
KOSZTY Wyposażenie pozwala Oplowi stanąć do boju z Fordem, ale spalanie jest nieco wyższe.
Galeria zdjęć
Co wybrać? Komfortowego Focusa czy seksowną Astrę
Co wybrać? Komfortowego Focusa czy seksowną Astrę
Co wybrać? Komfortowego Focusa czy seksowną Astrę
Co wybrać? Komfortowego Focusa czy seksowną Astrę
Co wybrać? Komfortowego Focusa czy seksowną Astrę
Co wybrać? Komfortowego Focusa czy seksowną Astrę
Co wybrać? Komfortowego Focusa czy seksowną Astrę
Co wybrać? Komfortowego Focusa czy seksowną Astrę