Do części ładunkowej dostajemy się przez odchylaną burtę. Przy zamkniętej klapie na pace można zmieścić przedmioty o długości do 1,8 m oraz maksymalnej szerokości 1,38 m. Ładowność auta wynosi 800 kg. W przyszłości mają być oferowane plandeki i sztywne zabudowy tyłu pojazdu.Gama silników obejmuje 87-konnego benzyniaka oraz dwa diesle o mocach 68 KM i 85 KM. Naszym zdaniem optymalnym napędem jest słabszy diesel. Obciążone 300-kilogramowym ładunkiem auto w zadowalającym czasie przyspiesza, nie drażniąc uszu hałasem. Także prowadzenie jest na dobrym poziomie. Pikap okazuje się stabilny podczas jazdy na wprostoraz na zakrętach.Najtańszy model z benzynowym silnikiem w wersji Base kosztuje 25 246 zł netto. Za odmianę Confort z tą jednostką trzeba zapłacić 26 475 zł netto. Diesle są tylko w bogatszej wersji i kosztują 30 328 zł netto za model 68-konny i 32 213 zł netto za mocniejszy. Druga nowość to Logan van zbudowany na bazie modelu MCV. Auto dostępne jest w takich samych wersjach wyposażeniowych co pikap. Najtańszy benzynowy van 1.4/75 KM kosztuje 24 426 zł netto, a za diesla trzeba zapłacić co najmniej 30 738 zł netto.
Dacia Logan Pick-up - Logan gotów do pracy
Styl nie jest najważniejszy w tego typu pojazdach, ale trzeba przyznać, że rumuński pikap wygląda ładnie. Wnętrze jest takie samo jak w innych wersjach Logana.