Na brak miejsca nie może tu narzekać żaden, nawet wyjątkowo wyrośnięty pasażer. Fotele i kanapa są wygodne i świetnie nadają się na długie podróże. Na pochwałę zasługuje także przestrzeń bagażowa. Praktyczny schowek pod podłogą pozwala na lepsze rozlokowanie ładunku lub ukrycie np. laptopa czy innych cennych przedmiotów przed niepożądanymi obserwatorami. Po złożeniu asymetrycznie dzielonego oparcia kanapy podłoga ma 1,75 m długości. Gdyby i tego było mało, można jeszcze złożyć oparcie fotela obok kierowcy. Jakość wykończenia i dobór materiałów przyjemnie zaskakują wysoką jakością. Komfortowe zawieszenie umożliwia zrelaksowaną jazdę, sprawnie tłumiąc nierówności nawierzchni. Croma daje się też prowadzić dynamicznie, czemu sprzyja najmocniejszy w ofercie silnik - nowy turbodiesel Multijet (współpracujący z 6-stopniowym "automatem"), który elastycznie i cicho napędza dość ciężkie auto. OCENA KOŃCOWA: 4++ Przestronność, duży bagażnik, bogate wyposażenie, komfortowe zawieszenie,dynamiczny silnik- Wysoka cena, drogie opcje, potencjalna wysoka utrata wartości, słabe trzymanie boczne przednich foteli
Fiat Croma 2.4 Multijet - Luksus w wydaniu Fiata
Fiat powrócił do klasy średniej, nadając nowemu modelowi tę samą nazwę, jaką miało auto produkowane do 1994 r. Dzisiejsza Croma jest dużym i bardzo przestronnym autem o nietypowej bryle nadwozia zbliżonej do kombi.