Na najwyższą ocenę zasługuje wnętrze z funkcjonalną i nowoczesną deską rozdzielczą. Zaprojektowano ją z myślą o maksymalnym ułatwieniu życia kierowcy. Elementy obsługi umieszczono w zasięgu ręki, a przejrzysty i przemyślany w każdym calu układ deski rozdzielczej umożliwia wyświetlanie najważniejszych informacji bezpośrednio na linii wzroku kierowcy.

Najważniejszym elementem jest system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect z 7-calowym, centralnie umieszczonym dotykowym wyświetlaczem.

Wielofunkcyjna kierownica pozwala na łatwą obsługę komputera pokładowego oraz dokonywanie zmian ustawień wyświetlacza.

W dolnej części centralnej konsoli umieszczono niewielkich rozmiarów dźwignię przekładni automatycznej.

Przednie fotele możemy bez problemu dostosować do własnych preferencji. Są one sterowane elektrycznie, co jest kolejnym ułatwieniem dla użytkownika. Na tylnych siedzeniach wygospodarowano dostatecznie dużo miejsca dla trzech pasażerów. Jednak w przypadku, gdy korzysta z nich dwóch, to w środkowej części zamontowano praktyczny składany podłokietnik z miejscami na napoje.

Dzielone tylne siedzenia mogą być w różnych konfiguracjach składane. Zamontowano w nich praktyczne cięgła, które umożliwiają złożenie zagłówka oraz odchylenie o 90 stopni siedziska. Bagażnik w wersji podstawowej ma objętość 589 l, a po złożeniu tylnych siedzeń można go powiększyć do 1669 l.

Honda CR-V w wersji testowej napędzana była czterocylindrowym silnikiem wysokoprężnym o pojemności skokowej 1597 cm3 i mocy 160 KM. W wersji z napędem na cztery koła dostępna jest z sześciobiegową przekładnią manualną lub 9-stopniowym automatem.

Diesel z automatem, to chyba najbardziej idealne połączenie. Ten silnik, chociaż ma stosunkowo niewielką pojemność, oferuje zadowalające parametry. Pozwala na rozwijanie prędkości maksymalnej 197 km/h, a od 0 do 100 km/h rozpędza się w ciągu 10 sekund. Wysokoprężny silnik pracuje stosunkowo cicho i jest wystarczająco dynamiczny. Uzyskaliśmy średnie zużycie oleju napędowego 6,8 l/100 km, a w mieście nawet powyżej 8 l, a więc więcej niż to podaje producent.

Z całą pewnością Honda CR-V z silnikiem wysokoprężnym i 9-stopniowym automatem, to jedna z najciekawszych ofert w tym segmencie na polskim rynku. W topowej wersji Executive mamy praktycznie wszystko, co nam do szczęścia potrzeba. Bogate wyposażenie standardowe, które obejmuje m.in. kurtyny powietrzne z przodu i z tyłu, szklany panoramiczny dach, 18-calowe obręcze kół z metali lekkich, przednie reflektory typu HID z układem samopoziomującym, automatyczne doświetlanie zakrętów, kamerę cofania, system stabilizacji toru jazdy, układ kontroli zjazdu z wzniesienia, tempomat, bezprzewodowy system obsługi telefonu, system audio z 7 głośnikami, nawigację satelitarną i system bezkluczykowy.

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD - dane techniczne

Silnik 4-cylindrowy,wysokoprężny
Pojemność skokowa 1597 cm3
Moc 160 KM przy 4000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 2000 obr./min
Prędkość maksymalna 197 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 10 s
Przekładnia 9 AT
Długość 4605 mm
Szerokość 1820 mm
Wysokość 1675 mm
Pojemność bagażnika 589/1669 l
Pojemność zbiornika paliwa 58 l
Masa własna 1658 kg