REKLAMA
Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Jeep Renegade 4xe Plug-in Hybrid Trailhawk – mocny w terenie, szybki na asfalcie

Jeep Renegade 4xe Plug-in Hybrid Trailhawk – mocny w terenie, szybki na asfalcie

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski

Krótki rozstaw osi, podniesione nadwozie, dodatkowe osłony oraz gotowe tryby do jazdy w terenie oraz tzw. bieg pełzający czynią niewielkiego Renegade’a dzielną terenówką. Teraz dzięki hybrydowemu napędowi 4x4 ten mały Jeep jest także ekonomiczny w mieście i zaskakuje świetnymi osiągami.

Jeep Renegade Plug-in Hybrid 4xe Trailhawk
Zobacz galerię (17)
Auto Świat / Igot Kohutnicki
Jeep Renegade Plug-in Hybrid 4xe Trailhawk
  • Renegade i Compass to pierwsze zelektryfikowane modele Jeepa
  • W napędzie 4xe moment z benzyniaka trafia na przednią oś, z elektryka na tylną
  • Wersja Trailhawk ma zwiększony prześwit, osłony podwozia i dodatkowy tryb jazdy

Trailhawk to dla użytkowników i fanów Jeepów wyższy poziom dzielności terenowej. Modele Jeepa w tej wersji (w tym Renegade) nie tylko mają tzw. lift zawieszenia, który zwiększa prześwit, czy inne zderzaki poprawiające geometrię nadwozia w terenie, lecz także są wyposażone w opony całoroczne, dodatkowy tryb do jazdy po bezdrożach Rock oraz w osłony podwozia. Bardzo więc byliśmy ciekawi odmiany Trailhawk w nowej hybrydowej wersji Renegade’a z napędem 4xe.

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Powiązane tematy: