Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Nissan Micra C+C 1.4 - Mały kabriolet

Nissan Micra C+C 1.4 - Mały kabriolet

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Wystarczy mieć powyżej 180 cm wzrostu, by po zajęciu miejsca za kierownicą dotknąć głową sufitu. Przy odrobinie wprawy można nauczyć się trzymać głowę pomiędzy ramą przedniej szyby, a poprzecznym wzmocnieniem szklanego dachu.

Mniej wyrośnięci amatorzy wiatru we włosach będą zadowoleni z koncepcji Micry C+C. Ergonomia znana ze "zwykłej" Micry nie jest najwyższych lotów (kierownica regulowana tylko w pionie, małe fotele), ale w kabriolecie można przymknąć na nią oko. Wykonanie niezłe, automatyczny dach sprawnie się składa i rozkłada. Ciekawostka: przy otwieraniu nie trzeba ręcznie zwalniać żadnych blokad (jest tak u wielu konkurentów)! Silnik ma akurat tyle mocy, ile potrzeba do sprawnej jazdy bez szaleństw. Masa auta studzi jego temperament, trzeba jednak przyznać, że reakcja na dodanie gazu nie jest zła, a biegi wchodzą przyzwoicie. Układ jezdny określamy jako bezpieczny do spokojnej jazdy. Podczas dynamicznego przejeżdżania łuków trudno wyczuć auto - układ kierowniczy nie jest specjalnie udany. Cena wersji 1.4 Tekna do przyjęcia, ale za klimatyzację trzeba dopłacić ponad 4 tys. zł.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków