Teraz przyszła kolej na A6. Ponieważ auto już wcześniej wyposażono w duży grill, designerzy skupieni wokół Wolfganga Eggera (wcześniej pracującego dla Alfy Romeo) musieli skoncentrować się na czymś innym. Efekt ich prac pokazujemy już dziś, a w sprzedaży odmłodzone A6 pojawi się latem 2008 r. Z przodu ingerencje nie są znaczące, a mimo to auto sprawia wrażenie nowocześniejszego - głównie za sprawą świateł dziennych, wykonanych w technice diod LED, które do tej pory były zarezerwowane dla S6. Zmienią się także wkłady reflektorów i kierunkowskazy. Na nowo ukształtowany zostanie zderzak, z nowymi wlotami powietrza (w stylu A5) oraz światłami przeciwmgielnymi. Choć już podstawowa odmiana wygląda dynamicznie, zmieni się również stylizacyjna linia S oraz supersportowiec S6 (z silnikiem V10 od Lamborghini). Auta te będą miały więcej aluminiowych wstawek we wnętrzu oraz inną strukturę kratki wlotu powietrza, a w standardzie biksenonowe reflektory. Ofertę A6 mają uzupełnić dwie całkiem nowe wersje. Na górze cennikaznajdzie się nowa, oszczędnościowa i super-ekologiczna odmiana. Na razie w fazie dyskusji znajduje się wybór jednostki - 2-litrowe FSI z turbiną jest prawdopodobniejsze niż 4-cylindrowy turbodiesel. Drugi koniec listy to RS6. Podczas salonu we Frankfurcie zostanie zaprezentowane jeszcze w starym "ubraniu". W najmocniejszym seryjnym Audi wszech czasów znajdzie się 5-litrowe V10 biturbo. Jednostka z 6-stopniowym "automatem" ma mieć 580 koni -V10 z BMW M5 i V8 z Mercedesa E 63 AMG są bez szans. Maksymalny moment tej włosko-bawarskiej koprodukcji to 650 Nm. Wnętrze A6 zmieni się niewiele. Cała uwaga została skupiona na jakości materiałów i skór oraz fakturach plastików. Za to wiele oczekiwać będzie można po nowych fotelach, które mają mieć także funkcje masażu, dodatkowe możliwości dopasowywania do upodobań kierowcy oraz lepsze trzymanie boczne. Radioodtwarzacz zostanie wyposażony w obowiązkowe złącze do zgrywania plików MP3 z pendrive'u, łączność przez Bluetooth ma być jeszcze uproszczona, a nawigacja będzie sterowana głosem. Mniej wprawne oko odmienione A6 najszybciej rozpozna po nowych tylnych światłach oraz ostrzejszych przetłoczeniach na klapie bagażnika i błotnikach. Wersja Avant zmieni się tylko nieznacznie. Podstawowym silnikiem A6 pozostanie 170-konne 2.0 TFSI, wycofany zostanie natomiast motor 2.4 V6. Zamiast niego pojawi się nowy o poj. 2.8 w dwóch wersjach: 190 i 220 KM. W obydwu przypadkach wartość maksymalnego momentu obrotowego ma być identyczna - 280 Nm. Pod koniec 2008 r. silnik 3.2 V6 zostanie najprawdopodobniej zastąpiony jednostką 3.0 V6 biturbo (ok. 300 KM). W bazowym dieslu 2.0/140 KM po zmianie pompowtrysków na Common Rail zwiększy się maksymalny moment obrotowy z 320 do 380 Nm. Jednostka 2.7 V6 będzie miała 185 KM, a 3-litrowa 240 KM. Jak na "małą" kosmetykę to całkiem nieźle!