Logo
TestyTesty nowych samochodówRenault Trafic z zabudową kempingową Wavecamper - alternatywa dla Volkswagena Californii?

Renault Trafic z zabudową kempingową Wavecamper - alternatywa dla Volkswagena Californii?

Renault Trafic z zabudową Wavecamper ma kilka niezaprzeczalnych zalet, choć nie każdy je doceni. Po pierwsze: na pierwszy rzut oka nie wygląda wcale jak auto kempingowe, po drugie – to nie Volkswagen California. Jakie ma jeszcze inne zalety, a jakie są jego wady?

Renault Trafic z zabudową Wavecamper (2021)
Zobacz galerię (26)
Auto Świat / Piotr Szypulski
Renault Trafic z zabudową Wavecamper (2021)

Renault Trafic oraz jego "klony" sprzedawane pod innymi markami to niezwykle popularne auta użytkowe, należące do niekwestionowanych liderów w swoim segmencie. W kategorii "samochód do ciężkiej pracy" przez wielu cenione są bardziej od niemieckich konkurentów – nikogo nie dziwią przebiegi przekraczające pół miliona kilometrów, w przeciwieństwie do wyrobów bardziej prestiżowych marek Trafic nie ma skłonności do wszechobecnej rdzy, oferuje też więcej od nich miejsca w kabinie. Czego więc Renault Trafic nie zapewnia? Prestiżu i "kultowości", którymi mogą się pochwalić "wypasione" wersje busów marek Volkswagen czy Mercedes! Tyle że to, co dla jednych jest wadą, dla innych jest zaletą. Uwielbiam Volkswagena Californię – niezwykle modnego, poręcznego, niewielkiego kampera, który nadaje się także do jazdy na co dzień, ale obiektywnie rzecz biorąc, w kilku kwestiach, koncepcyjnie podobne auto na bazie Renault Trafic, z Volkswagenem Californią wygrywa.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy:
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium