To nie tylko auto, które dzięki twardemu zawieszeniu dobrze się prowadzi, ale - co równie ważne - dobrze wygląda. Testowana wersja Style kusi nas solidnie wykonaną, dwukolorową deską rozdzielczą - to naprawdę może się podobać, zwłaszcza że poza estetycznym wyglądem kokpitu otrzymujemy praktyczne i przestronne wnętrze z mnóstwem schowków. W testowanym samochodzie pod maską pracowała 70-konna, trzycylindrowa jednostka o pojemności 1,2 l. Czy znany ze starej Fabii silnik jest w stanie skutecznie napędzać auto ważące ponad tonę? Okazuje się, że tak! Auto z tym motorem zaskakuje dynamiką jazdy. Może nie wygra z mocniejszymi konkurentami w sprincie spod świateł, ale trzeba przyznać, że nawet podczas jazdy poza miastem Skoda nie ma problemów z wyprzedzaniem. Jednak nie ma nic za darmo. Musimy pamiętać o tym, że dynamiczna jazda wymaga częstych redukcji biegów i trzymywania silnika na wysokich obrotach. Wtedy we wnętrzu robi się głośno, a rachunek na stacji benzynowej będzie wysoki, ponieważ w trakcie jazdy typowej dla polskich warunków zużycie paliwa oscylowało w granicach 9 l/100 km - to dużo, zwłaszcza że w danych technicznych producent obiecuje sporo mniej.
Skoda Fabia - Wersja "ekonomiczna"
Poprzednia generacja Fabii miała bardzo udany układ jezdny, ale mało komu podobała się jej linia nadwozia. Obecna generacja przeboju z Czech kusi nas czymś więcej.