Poczynając od koncepcji samochodu (lekki SUV z samonośnym nadwoziem i niezależnym zawieszeniem), a skończywszy na dwulitrowym silniku wysokoprężnym i napędzie przedniej osi z automatycznie załączaną tylną (to opcja; podstawowy jest system 2WD).
Krótko: wszystko ściśle według światowych trendów obowiązujących w tej klasie. Bardzo dobry silnik: mocny, zapewniający wystarczającą dynamikę i elastyczność. Producent obiecuje, że nowa jednostka napędowa będzie oszczędna i ekologiczna. Nowoczesne podwozie gwarantuje komfort, a także pewne zachowanie w czasie jazdy.
Pozytywnie oceniliśmy wnętrze – za właściwe wyposażenie i niezłe materiały. Trudno mówić o najwyższej półce, ale jest znacznie lepiej niż w Dacii Duster.
Auto technicznie jest poprawne, ale ostateczna decyzja powinna zależeć od ceny, jaką zaproponuje nowy importer – jeszcze jej jednak nie znamy. Przewidziano trzy poziomy wyposażenia: Crystal, Quartz, Saphire. Najbardziej interesujący wydaje się drugi, z opcją 4x4.