Logo

Subaru Outback 3.0 - Właściwy kierunek

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Za to wiele "podziało się" pod maską. W układzie napędowym pojawił się doskonały układ SI-DRIVE.Nadwozie/jakość. Poziomu wykończenia mogłyby pozazdrościć temu autu bardziej znane marki. Poza tym wnętrze Outbacka jest funkcjonalne i dobrze wyposażone. Tylną kanapę ukształtowano oczywiście z preferencją dwuosobową. W bagażniku znajdziemy solidne punkty mocowania towaru, kładzie się co prawda tylko oparcie (nie trzeba ruszać zagłówków), ale powstaje równa podłoga. Układ napędowy/osiągi. Nowy system SI-DRIVE steruje oprogramowaniem automatycznej skrzyni biegów i silnika oraz czułością elektronicznego pedału gazu. W praktyce sprawdza się znakomicie. Kierowca ma do wyboru tryby: Intelligent, Sport i Sport Sharp. Pozwalają one zmienić auto z dostojnego kombi w sportowy "bolid". W programie sportowym zmiana biegów następuje błyskawicznie, bez żadnych szarpnięć, mimo pedału gazu wciśniętego do podłogi! To rewelacyjne rozwiązanie porównać można jedynie ze skrzynią DSG Volkswagena. Kierowca może też sam zmieniać biegi dźwigienkami przy kierownicy - w wielu modelach to tylko "atrapy", tu źródło dodatkowej przyjemności.Układ jezdny/komfort. Można powiedzieć - drobna wpadka. Kto spodziewa się po Outbacku choćby pseudoterenowych skłonności, będzie zawiedziony. Zawieszenie jest sztywno dostrojone, a na dziurawych drogach pracuje mało harmonijnie i głośno. Oczywiście takie są wymogi niebanalnych osiągów, ale czy tu również nie mógłby ingerować SI-DRIVE?Koszty/bezpieczeństwo. Tanio nie jest, na szczęście otrzymujemy kompletne wyposażenie (napęd 4x4, ksenony, skóra, szyberdach, samopoziomowanie nadwozia, 2-strefowa klimatyzacja, 6 airbagów). W opcji nawigacja - zabudowana w desce lub "dokładana".

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Nowe Subaru
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu