Potwierdza się to po zajęciu miejsca w kabinie. Szczególnie z przodu przestrzeni jest bardzo dużo. Pod tym względem Fox nie ustępuje w niczym współczesnym autom kompaktowym. Wrażenie przestronności pogłębiają odsunięta daleko do przodu szyba czołowa oraz obszerne, wygodne fotele. Niestety, za fotele przednie z pamięcią ustawienia trzeba dopłacać. Pomimo dość rozbudowanej deski rozdzielczej nie brakuje miejsca na nogi, kierowca nie musi zastanawiać się, co zrobić z prawym kolanem. Producent nie zwodzi nabywców - Fox homologowany jest jako auto 4-osobowe. Przyznać trzeba, że dwie osoby podróżują z tyłu naprawdę wygodnie (znów kłania się spora szerokość nadwozia). Kanapa dostępna w kilku wariantachW standardzie kanapa tylna jest składana (oparcie i siedzisko), za dopłatą może być symetrycznie dzielona i przesuwana wzdłużnie, co pozwala wybierać między wygodą pasażerów a pojemnością przestrzeni ładunkowej. Ta ostatnia ma wyjściowo 260 l, a maksymalnie - 1016 l. W tej klasie to dobre wartości.Wystrój kabiny nie zachwyca. Za dużo tam czarnego, niezbyt przyjemnego w dotyku plastiku. Sytuację ratuje dość oryginalna, pasiasta tapicerka siedzeń.Deska wygląda ładnie, ale obrotomierz jest niemal nieczytelny. Ergonomia poprawna, jednak regulacja kolumny kierownicy dostępna jest tylko w opcji wraz ze wspomaganiem. Pochwała należy się za obfitość rozmaitych schowków, wykorzystano nawet przestrzeń pod fotelami. Szkoda, że kieszenie w drzwiach są niemal symboliczne.Silnik jak silnik, za to skrzynia wspaniałaTakiego silnika u konkurentów nie znajdziemy. 75-konny motor obiecuje sporo przyjemności z jazdy. Okazuje się jednak tylko sprawny - już włączenie klimatyzacji (opcjonalnej) wyraźnie spowalnia auto. Rewelacyjna jest za to skrzynia - włączenie biegu wymaga delikatnego popchnięcia dźwigni we właściwym kierunku, a potem samoczynnie wskakuje ona na właściwą pozycję. Szóstka z plusem!Bardzo dobrze wypada także zawieszenie. Zapewnia komfort jazdy jak w samochodzie o dwie klasy większym, pozwalając jednak na pewne pokonywanie zakrętów. Poprawnie funkcjonuje układ kierowniczy. W testach słabo wypadły za to hamulce. Fox 1.4 jest w sprzedaży od kilku miesięcy, ale - nie wiedzieć czemu - nie na rynku polskim. Tu pojawić się ma w styczniu 2006 r. Dlatego w tabeli podaliśmy koszty zakupu auta w Niemczech, a wyposażenie wzięliśmy z dostępnej na polskim rynku wersji 1.2. Cenę można próbować wyliczyć, kierując się tym, że Fox 1.2 w Niemczech kosztuje 9075 euro, a w Polsce 31 990 zł. Jednak kalkulując ją, nie zapomnijcie ani przez chwilę, że lista dopłat jest długa.