Dla auta ważącego 800 kg to porządny zastrzyk energii. Przełożenia pięciobiegowej skrzyni są tak dobrane, że na pierwszym biegu bez wysiłku dla silnika i uszu możemy jechać z prędkością 40 km/h. Na "dwójce" widok wskazówki prędkościomierza mijający 80 km/h nie należy wcale do rzadkości. Taka jazda nie jest efektem "ciężkiej nogi" kierowcy, tylko normalnej eksploatacji Aygo. Silnik z lekkością wkręca się na obroty, a w ich górnej partii czuje się najlepiej. Obiecywane przez producenta średnie spalanie 4,6 l/100 km jest możliwe do osiągnięcia, ale tylko przy delikatnej jeździe pozamiejskiej. Średnio w teście uzyskaliśmy 5,8 l/100 km, co i tak jest dobrym wynikiem. Testowy egzemplarz wyposażono w opcjonalny pakiet Blue, w skład którego wchodzą: zestaw Bluetooth, skórzana gałka dźwigni skrzyni biegów, beżowa tapicerka siedzeń, niebieskie elementy deski rozdzielczej i dywaników podłogowych. Malutkie urządzenie Bluetooth zamocowano na podsufitce. Jego obsługa jest prosta, i co najważniejsze - sprawdza się. Pakiet Blue zarezerwowany jest dla wersji 1.0 Luna A/C i nie wymaga dopłaty. Trzeba jedynie dokupić lakier Blue za 1300 zł.
Toyota Aygo - Do miejskich zadań
Choć przyspieszenie do 100 km/h w 14,2 s może wydawać się kiepskim wynikiem, to w aucie miejskim będzie wystarczające do sprawnego przemieszczania się. Aygo napędza 3-cylindrowa jednostka o pojemności jednego litra, która rozwija moc 68 KM.