Logo

Toyota Aygo - Do miejskich zadań

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Dla auta ważącego 800 kg to porządny zastrzyk energii. Przełożenia pięciobiegowej skrzyni są tak dobrane, że na pierwszym biegu bez wysiłku dla silnika i uszu możemy jechać z prędkością 40 km/h. Na "dwójce" widok wskazówki prędkościomierza mijający 80 km/h nie należy wcale do rzadkości. Taka jazda nie jest efektem "ciężkiej nogi" kierowcy, tylko normalnej eksploatacji Aygo. Silnik z lekkością wkręca się na obroty, a w ich górnej partii czuje się najlepiej. Obiecywane przez producenta średnie spalanie 4,6 l/100 km jest możliwe do osiągnięcia, ale tylko przy delikatnej jeździe pozamiejskiej. Średnio w teście uzyskaliśmy 5,8 l/100 km, co i tak jest dobrym wynikiem. Testowy egzemplarz wyposażono w opcjonalny pakiet Blue, w skład którego wchodzą: zestaw Bluetooth, skórzana gałka dźwigni skrzyni biegów, beżowa tapicerka siedzeń, niebieskie elementy deski rozdzielczej i dywaników podłogowych. Malutkie urządzenie Bluetooth zamocowano na podsufitce. Jego obsługa jest prosta, i co najważniejsze - sprawdza się. Pakiet Blue zarezerwowany jest dla wersji 1.0 Luna A/C i nie wymaga dopłaty. Trzeba jedynie dokupić lakier Blue za 1300 zł.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Nowe Aygo Toyota
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu