To już druga generacja ProAce’a powstała we współpracy z francuskim koncernem, tym razem jednak bez udziału Fiata. Toyota od początku uczestniczyła w projektowaniu dostawczego modelu i ma we francuskiej fabryce w Valenciennes własny dział kontroli jakości.
Pojazd będzie oferowany z trzema długościami nadwozia i dwoma rozstawami osi, a pojemność przestrzeni ładunkowej wyniesie od 4,6 do 6,6 m3: Compact (4,6 m, 2925 mm, 4,6-5,1 m3), Medium (4,9 m, 3275 mm, 5,3-5,8 m3), Long (5,3 m, 3275 mm, 6,1-6,6 m3). W zależności od nadwozia dostawczy ProAce pomieści od 2 do 3 europalet, ładowność wyniesie od 1 do 1,4 tony. Odmiany użytkowe to: furgon, platforma, kombi i przeszklony van. Do przewozu osób przewidziano wersje: kombi (transport pracowników), business (taksówki, busy), family (dla rodzin) i VIP (hotele).
Wśród silników są dostępne diesle (1.6 i 2.0 o mocach od 95 do 180 KM) z napędem na przednią oś (4x4 w planach). ProAce uzyskał w crashtestach 5 gwiazdek, interwały przeglądowe to 40 tys. km/2 lata (wyjątek: 180 KM co 30 tys. km/rok), a gwarancja – 3 lata/100 tys. km.
Można go kupić w systemie finansowym SmartPlan: dla wersji 1.6 D-4D Compact 2,6 t Active, cena 97 047 brutto, okres 3 lata (60 tys. km), wpłata wstępna 0 proc. – rata 1447 zł netto, 10 proc. – rata 1211 zł netto, 30 proc. – rata 740 zł netto.
Kolejność wprowadzania wersji: Medium (wrzesień br.), Compact (październik br.), Long i platforma (styczeń 2017).
Toyota ProAce - nasza opinia
ProAce zaskakuje jakością, komfortem jazdy oraz liczbą systemów wspomagających kierowcę. Z dobrą ofertą finansowania i 3-letnią gwarancją ma szansę odnieść sukces.
Dostawcza Toyota o ładowności do 1,4 tony, zbudowana we współpracy z PSA, będzie dostępna w 3 długościach, z 2 rozstawami osi i 4 typami nadwozia.
Ceny ProAce’a zaczynają się od 73 000 złotych (netto).
To już druga generacja ProAce’a powstała we współpracy z francuskim koncernem, tym razem jednak bez udziału Fiata.
Toyota od początku uczestniczyła w projektowaniu dostawczego modelu i ma we francuskiej fabryce w Valenciennes własny dział kontroli jakości.
Pojazd będzie oferowany z trzema długościami nadwozia i dwoma rozstawami osi, a pojemność przestrzeni ładunkowej wyniesie od 4,6 do 6,6 m3: Compact (4,6 m, 2925 mm, 4,6-5,1 m3), Medium (4,9 m, 3275 mm, 5,3-5,8 m3), Long (5,3 m, 3275 mm,
6,1-6,6 m3).
W wersjach osobowych i dostawczych dostępny jest pakiet systemów Toyota Safety Sense.
Na razie napęd 4x4 nie jest dostępny, ale za pośrednictwem pokrętła steruje się kontrolą trakcji.
Wyświetlacz przezierny to ciekawy dodatek do dostawczaka.
Wnętrze Toyoty ProAce wykończono niczym w osobówce.
Wnętrze Toyoty ProAce wykończono niczym w osobówce.
W odmianie Family siedzenia lekko przesuwają się po szynach. Otwierana szyba w pokrywie bagażnika.
Praktyczne dodatki umilą nawet długą podróż.
Maksymalna ładowność przestrzeni ładunkowej to 5,3 m3.
ProAce zaskakuje jakością, komfortem jazdy oraz liczbą systemów wspomagających kierowcę. Z dobrą ofertą finansowania i 3-letnią gwarancją ma szansę odnieść sukces.