Volvo XC60 zostało oficjalnie zaprezentowane podczas tegorocznych targów motoryzacyjnch w Genewie. Jest to przedstawiciel klasy średnich SUVów, a więc segmentu, w którym konkurencja jest bardzo silna. Czy XC60 sprosta wyzwaniom rywali? Przekonamy się po trzecim kwartale bieżącego roku, kiedy to samochód pojawi się w polskich salonach. Oficjalna kampania reklamowa modelu ruszy gdy samochód pojawi się sieci sprzedaży. "Kanał telewizyjny" Volvo XC60 pozwala internautom na poznanie samochodu już teraz. Na stronie www.VolvoXC60.tv znajdziemy cztery kanały poruszające różne aspekty dotyczące samochodu:- Stylowe piękno- Optymalne wnętrze- Wyjątkowe bezpieczeństwo- Doskonała funkcjonalnośćPo za tym strona zawiera informacje dotyczące specyfikacji i cen, a także danych technicznych. "Internetowy kanał telewizyjny, będący źródłem aktualnych informacji na temat modelu, jest ważnym medium wspierającym komunikację z grupą docelową modelu. Takie rozwiązanie pozwoli zaistnieć w świadomości odbiorców zainteresowanych nowym Volvo XC60. W swoichdziałaniach, staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, odpowiadamy na ich potrzeby zgodnie z nowoczesnymi trendami. Stąd pomysł na nowoczesne rozwiązanie w postaci telewizji dostępnej w internecie" , mówi Mariusz Nycz, Communication Manager Volvo Auto Polska.Źrodło: Volvo
Volvo XC60 - Zostanie gwiazdą?
Volvo zdecydowało się na bardzo ciekawą formę promocji swojego najnowszego SUV'a. Stworzono telewizję internetową dedykowaną jednemu modelowi - Volvo XC60. Takie rozwiązanie pozwala poznać samochód jeszcze przed jego oficjalną premierą rynkową.